Πηδιούνται από τα 16 οι Ελληνίδες...

Συμφωνα με έρευνα και έχουν μια διακύμανση από έναν έως 12 (!?) σεξοπαρτενερ!!

Ε που στο διάολο κρύβονται; που είναι αυτά τα πουτανάκια; ελάτε στον κάφρο, έχω εγώ προφυλακτικά δε χρειάζεται να ξοδεύεστε, έχω και γλειφιτζούρια σοκολάτες, τσιγάρα και σύνδεση στο Internet!!

Δεν θα είμαι (πολυ) άγριος...

[Update]

Πληροφορίες φτάνουν στο Inbox του κάφρου για ακόμη χαμηλότερες ηλικίες...
13!! βέβαια εκεί δεν πάω... σου χτυπάει αυτεπάγγελτα την πόρτα εισαγγελέας. :P

Σχόλια

  1. Καλά με γλειφιτζούρια και σοκολάτες νομίζεις ξεγελιούνται πλέον; Θέλει βαριά τεχνολογία ή υψηλή ραπτική :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με Γλειφιτζούρια και σοκολάτες φτιάχνομαι εγώ για την ακρίβεια...

    Αυτά θέλουν γερό πορτοφόλι τπτ άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι πράγματι, οι γυναίκες είναι ακριβό σπορ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο κοσμος ειναι μικρος ...τα νεα μαθαινονται ..προσοχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Update που έκανα στο Post ποιος νομίζεις μου το είπε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ε τοτε τα λογια περιττα...οπως στρωνεις κοιμασε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. An erthw apo ekei kai sou xwsw tin kani sto stoma tha me parakalas
    klaigontas na se gamisw malakismeno.Kopse to blog giati tha skasei i dioksi kai prin apo autin egw kai tha sou skisw ton kwlo skatoarxidi.Apotuximene malaka aurio tha erthw kai tha sou fitepsw mia sfaira sto kefali sou.Thelw na fovasai kai na koitas tin pulwti tou spitiou sou kai tin eisodo san na perimeneis na tin fas apo ekei pou den fadazesai....Mikrotsoutsouna apotuximena skoulikia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αμα σου γαμήσω κανέναν Χριστό και Καμία παναγία μουνόπανο κωλομπαρά δεν θα ξέρεις απο που σου ήρθε, κατουράω στον τάγο του πατέρα σου και γαμάω τη μάνα σου καρκινιάρη, σαλτα και γαμήσου λουλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου