Το δεύτερο κινητό.

Μετά από 2 χρόνια και όπως ήταν φυσιολογικό η τεχνολογία έτρεχε πιο γρήγορα από όσο εγώ στην εθνική! Τα κινητά είχαν αρχίσει να γίνονται το Status Quo, έπρεπε να τα αλλάζεις όπως τα πουκάμισα αν ήθελες να ήσουν In, και το ότι σπουδάζεις στην τριτοβάθμια δεν θα μπορούσες να κυκλοφορείς με ένα ξεπερασμένο κινητό (μυαλά τότε…). Συν το ότι αθεράπευτος Gadgetάκιας εγώ, το επόμενο κινητό έπρεπε να ήταν κάτι το πραγματικά επιτηδευμένο. Ιδού το Nokia N-Gage:
2004 - Η χρονιά των ολυμπιακών!

Τι να πεί κανείς για το N-GAGE, αποδεδειγμένα από τις πιο αμφιλεγόμενες συσκευές της ιστορίας. Από το Cult στυλ που έπρεπε να το κρατάς από τη ράχη για να μιλάς μέχρι το ότι ήταν το πρώτο κινητό/πλατφόρμα Video Gamimg. Το θέμα είναι πως στην εποχή του το κινητό ήταν όντως πρωτοποριακό hackable και απλά γαμάτο. Ήταν επίσης και η απαρχή των φερόμενων Smartphones όπου τα χαρακτηριστικά ξέφευγαν πολύ από απλά τηλεφωνήματα και sms, με ενσωματωμένο ραδιόφωνο (και καταγραφή), Mp3 player, Video Player, και μία πλατφόρμα λογισμικού Symbian που μπορούσες κυριολεκτικά να ζωγραφίσεις. Είναι δυνατόν να μη λατρέψεις όχι μόνο το κινητό αλλά και την ίδια την κατασκευάστρια; Χεχ, but all this comes at a price που λένε και στο χωριό μου. 500 με 600 € δεν ενθυμούμαι και τόσο καλά, μα τραγικά λεφτά σε εκείνη την εποχή. Μετά από τόσο καιρό άξιζε τον κόπο ναι η αλλήθεια είναι πως κανένα κινητό από τώρα και στο μέλλον δεν κόστιζε κάτω από μισό χιλιάρικο αλλά ποτέ δεν μετάνιωσα για τις επιλογές μου, πολύ απλά είμαι άνθρωπος που ξέρει πραγματικά τι θέλει.

Σχόλια