Καλή Χρονιά...

... σας εύχομαι αναγνώστες μου, και επειδή πάντα ξεχνάμε τον λόγο ύπαρξης ενός ιστολογίου, είμαι εδώ να σας τον θυμίσω.

Από σήμερα και μετρώντας μέχρι τις 8/1 όπου είναι και τα γενέθλιά μου, θα περάσουμε από τα 8 κινητά που είχα στη ζωή μου μέχρι τώρα.

Ready? Go!


ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΟΥ

Τα κινητά τηλέφωνα είναι κατ’αρχήν μία προσωπική υπόθεση, το τηλέφωνο σου δίνει την δυνατότητα να επικοινωνείς με άλλους ανθρώπους, και η επικοινωνία είναι socializing, Αλλά το κινητό σου προσφέρει επικοινωνία επι προσωπικού καθώς δεν είσαι αναγκασμένος να περιμένεις την σειρά σου στο σταθερό τηλέφωνο και να σε ακούν οι πάντες, πολύ σωστά λοιπών ισχύει η ρήση, τι προσωπική ζωή μπορεί να έχει ένα παιδί ώστε να χρειάζεται ένα κινητό τηλέφωνο από τη στιγμή που το παιδί είναι σχολείο-σπίτι-φροντιστήριο.

Έτσι λοιπόν στα σχολικά μου χρόνια (τα τελευταία καθώς τα κινητά δεν υπήρχαν πάντα ή δεν ήταν πάντα τόσο προσιτά) κινητό δεν είχα, όταν όμως έφτασε η στιγμή να φεύγω από το σπίτι για σπουδές τότε το κινητό ήταν ανάγκη.

Καλοκαίρι του 2002 λοιπόν και επιβεβαιώνεται πως περνάω στο ΤΕΙ Ηλεκτρολογίας της Λάρισας. Ήρθε η στιγμή λοιπόν να αποκτήσω το 1ο μου κινητό. Έτσι, ο πατέρας μου με πήρε από το χέρι και πήγαμε σε ένα κατάστημα της τότε Panafon και με έβαλε να διαλέξω… Από τότε λοιπόν το μάτι μου έπεφτε στα περίεργα και special κινητά,

Να ξεκαθαρίσουμε πως το 2002 μεσουρανούσαν κάτι άθλια κινητά με ασπρόμαυρες οθόνες μία, δύο γραμμών, τεράστιες εξωτερικές κεραίες, και αρκετά ογκώδη δίχως εκλεπτυσμένες ιδιότητες και χαρακτηριστικά.
 Για να μη λέμε και πολλά πολλά καταλήξαμε στο 1ο κινητό 5 γραμμών επι της οθόνης με αναβαθμισμένα games και λειτουργίες και χαρακτηριστικά που ήταν πρωτοπόρα για κινητό εκείνης της εποχής. Το κινητό αυτό είναι το Nokia 3410
Το αγόρασα επειδή: Δεν υπάρχουν πολλά να πω, ήταν το πρώτο, ήταν καλό...
Το άλλαξα επειδή: Ήταν πλέων παρωχημένο, μπορεί να μην είχε χαλάσει αλλά χρειαζόμουν μία αλλαγή, προσαρμοσμένη στα μέτρα μου.
Χωρίς πολλά πολλά αυτό το κινητό ήταν μία από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Φιλανδικής εταιρίας, με χαρακτηριστικά και στοιχεία, κατασκευή και αξιοπιστία με τα οποία χτίσανε την υπόληψη και το Status της Nokia, λογικό και επόμενο να αποκτήσω μία σχέση εξάρτησης με την εταιρία αυτή και όταν μετά από λίγο καιρό θα ερχόταν η στιγμή να αλλάξω κινητό, οι πιθανότητες ενός Nokia θα ήταν και οι περισσότερες.


Αυτά για το πρώτο μέρος, σας εύχομαι υγεία, που την είχα απολέσει την τελευταία εβδομάδα του έτους, και αφύπνιση για να αντέξετε το 2012... μέχρι αύριο!

Σχόλια