ΜΗ νομίζετε πως είμαι εκτός πραγματικότητας...

... διότι οφείλω να γράψω και εγώ κάτι για τον Γκιόλια, συνάδελφο Blogger και ανεξάρτητη φωνή.

Κάποιες δυνάμεις αποδεικνύουν πως τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο, και για πετύχουν θα πατήσουν επι πτωμάτων. οκ, δεν ξέρω αν σε ένα χρόνο απο τώρα θα υπάρχει ΕΛΛΑΔΑ, πάντως η ελλάδα που ξέραμε τέλειωσε, έτσι απλά.


ΠΑΝΤΑ έγραφα για εσάς ζώα μου που ψηφίζατε και υποστηρίζατε τον δικομματισμό, ας τα φάμε στη μάπα ΟΛΟΙ μαζί πλέον...

Εγώ θα το πω απλά, ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΜΩΡΗ ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Εδώ και ένα μήνα το μήνυμα στο MSN Μου δεν αλλάζει, Παπανδρέου είσαι ένας ψέυτης πουλημένος μασόνος, μία γαμημένη μαριονέτα.

Άντε και στο διάολο και οι 300, άντε πνιγείτε ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ

ΨΟΦΗΣΤΕ ΟΛΟΙ, ΚΑΡΚΙΝΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ κάψατε κυριολεκτικά και μεταφορικά την ελλάδα και τους έλληνες.


Αλλά όσο υπάρχουν φωνές θα φωνάζουν, εκτός αν μασ σκοτώσετε όλους, να δω τι ΦΠΑ θα εισπράττετε μετά...


Θλίψη Οργή και Ανοχή, κοντοζυγώνει η ώρα που θα χυθεί αίμα... και θα είμαι εκεί... και δεν θα είναι το δικό μου...

Πλέων ούτε σε θαύμα δεν ελπιζω, η καταστροφή είναι κοντά.......

Λίγο να αλλάξει η πικρίλα:

Σχόλια