PS4, Η πρώτη επαφή!

και εννοώ πραγματικά η πρώτη επαφή:
Ορκίζομαι να είπω την αλήθεια και μόνον την αλήθεια!
23 Νοεμβρίου, μία εβδομάδα νωρίτερα από το Ευρωπαϊκό Launch και τρεις από το Ελληνικό ήμουν "προσκεκλημένος" σε μία πριβέ παρουσίαση του enternity.gr

Αλλά ας τα πει καλύτερα η πρόσκληση:


Ήταν μία ευκαιρία που δεν έπρεπε να πάει χαμένη, πήρα άδεια από τη δουλειά, από τη γυναίκα, κανιβάλισα τις οικονομίες μου και το έκανα το Road Trip!

Μου αρέσει πάρα πολύ να οδηγώ, ειδικά νύχτα και κατά προτίμηση μόνος. Οπότε διπλό το καλό.

Η αυτοσυγκέντρωση, οι μουσικές που λατρεύω, και η οδήγηση στην εθνική μου δίνουν ένα αίσθημα ολοκλήρωσης και ευχαρίστησης, δεν ξέρω γιατί αλλά το λατρεύω! Όσο λατρεύω τη γερόντισσα Αlfa 147 :)

Οπότε επειδή θα έκανα πολλά χιλιόμετρα, και μάλιστα αυθημερόν έκανα ένα Road Plan για το Roadtrip:

Οι αποφάσεις πάρθηκαν, τα σχέδια καταστρώθηκαν, οι εκκρεμότητες τακτοποιήθηκαν, είναι 9:30 το πρωί, έχουμε 20 βαθμούς και αναχωρώ!
Ακολουθούν κάποιες φωτογραφίες από το Event...
H Είσοδος, καλά που είχαν και το banner για να καταλάβουμε :P

Ο Καρέτσος παίρνει συνέντευξη από τον Shepard, αμέσως αριστερά εγώ με τον Καλκάνη

Σε αυτό το "station" πρωτο ερωτεύτηκα το χειριστήριο και το AC IV

Σε αυτό το "station" πρωτο ερωτεύτηκα τη κονσόλα.




Καρέτσος με μπλουζάκι AC III

Αναμνηστικά δώρα 4thePlayers να'ουμ :P

Moi with Pavlos...

μας τραβάει ο Καρέτσος

Έρωτα

Η σακούλα μου!


Το swag περιλαμβάνει:
  • Χριστουγεννιάτικο σκούφο
  • 2 AC Black Flag Steelbooks
  • T shirt Ubisoft
  • T shirt Ghosts
  • Diablo Artbook
  • Diablo Notepad
  • Ιμάντας Coca Cola
  • AC Black Flag Pins (*2)
  • AC Black Flag Pocket watch (ΑΠΙΘΑΝΟ)
έπαιξα Knack, AC IV, κουβέντιασα με τα παιδιά, φάγαμε πίτσα, ήπιαμε κοκα κόλα και μπύρα, είδαμε πως έπαιζαν οι άλλοι, και ο μαγαζάτορας ακόμα ήταν γαμάτος (ευχαριστώ για το κέρασμα)

Δεν έχει νόημα να αναφέρω εντυπώσεις, ήταν άριστες, άλλωστε τη στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές είμαι ήδη κάτοχος PS4 :p οπότε το θεωρώ ανούσιο μιας που θα έρθει αντίστοιχο Post. 

Μετά λοιπόν από αυτή την υπέροχη μέρα έπρεπε να πάρω τον δρόμο της επιστροφής, να αφήσω αυτή την υπέροχη στιγμή, τα άτομα, και τις κονσόλες!

Σημείωση, η πλοήγηση μου στην Αττική έγινε με το Google Maps, που 9 στις 10 φορές δουλεύει άψογα!
Ήταν οι πιο γρήγορες 12,5 ώρες της ζωής μου, εκτός από αυτά τα 688 χιλιόμετρα που δε περνούσαν τόσο γρήγορα :P

Οικονομικός απολογισμός;


Διόδια 28,5
Σνακ/Καφέδες 13
Βενζίνη 100 

Σύνολο 141,5 €

Μπόνους, Αυτόγραφο Παπαπαύλου:
Μπόνους #2, ιστορικό τοποθεσίας Google:


Εδώ είναι το αφιέρωμα που έκανε το Enternity όπου φαίνομαι και σε περισσότερες φωτογραφίες.

Άντε και με το 5 :)

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου