Ετήσια Ανασκόπηση 2013: Top 10 Best Movies

Ήρθε και η προτελευταία ημέρα του χρόνου όπου αναρτώ τις 10 καλύτερες ταινίες που είδα φέτος...

10. Pain & Gain (2013)
Do you even lift bro? και όχι δεν είμαι Gay, απλά είναι πολύ διασκεδαστική ταινία με θαυμάσια ροή

Μετά την επική τριλογία του Άρχοντα είναι να μην αναγνωρίσεις την επικότητα αυτής της νέας τριλογίας;

8. Jack Reacher (2012)
Φακ, δεν έχω κάτι να πω για αυτό :P Tom και Badassery... (Σίγουρα δεν είμαι gay? lol)

7. Les Misérables (2012)
Την είδαμε Artistic, αλλά ο κύριος λόγος που την είδα ήταν η "φωτογραφία" άντε και ο Χιού :P Πολύ καλό μιούζικαλ!

6. Man of Tai Chi (2013)
Λατρεύω την Ασία και όταν υπάρχει κάτι αξιόλογο όπου συνδυάζει και την "Δεινότητα Παραγωγής του Hollywood" τότε το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!

5. Dredd (2012)
Μπορεί να ανήκω στη γενιά που μεγάλωσε με τους 80's Action Heroes αλλά είμαι αρκετά δεκτικός στα Reboots, και να που το Reboot αυτό είναι άψογο!

4. Now You See Me (2013)
Δεν την είχα στο πρόγραμμα να την δω, μου την πρότεινε φίλος, Ω τι έγκλημα παρολίγο να διαπράξω μη βλέποντας αυτή τη ΓΑΜΑΤΗ ταινία!

3. Snitch (2013)
Η πιο προσγειωμένη "πιστευτή" ταινία δράσης που έχω παρακολουθήσει, από έναν πρωταγωνιστή που μας έχει συνηθίσει στα ακριβώς αντίθετα.

2. Premium Rush (2012)
Έχει αυτό το Urban Manhattan Style που λατρεύω σε συνδυασμό με καλό Cast και με ρυθμό που και την κρατάει ενδιαφέρον αλλά και σε αποτρέπει από το να βαρεθείς.


Γουστάρω πολύ Super Hero Movies (άραγε που είναι το Man of Steel από τη δεκάδα;) και ειδικά κάτι Dark όπως οι ταινίες Batman. Η τριλογία Dark Knight με τον Bale άφησε εποχή, και αυτό το Two Part Animated αριστούργημα κρατάει όλα τα ωραία στοιχεία που είχαν έμφυτα οι ταινίες και τα ενισχύει!

Σχόλια