Μουσικά CD από το παρελθόν

Το αυτοκίνητο είναι παλιό και διαθέτει ράδιοCD, οπότε οι μουσικές μου αναγκαστικά παρέχονται από αυτά τα Soooo Last gen 12άρια δισκάκια...

Τελευταίως δεν έχω χρόνο να ακούω την mp3 συλλογή μου ώστε να ξεχωρίζω 20 κομμάτια για να τα κάψω σε Audio CD, και θεώρησα ότι καλό θα ήταν να κάνω ένα ξεκαθάρισμα από τα πιο παλιά που έχω. Και έπεσα σε θησαυρούς... άνθρακες επί το πλείστον.

Από τους πρώτους διαγωνισμούς που είχα κερδίσει σα πιτσιρίκος ήταν ένα μουσικό CD από το γάλα n'Joy μάλιστα θυμάμαι ήταν 3 Volumes και εγώ επέλεξα τον πρώτο:
Τα τραγούδια είναι... Covers, δηλαδή όχι αυθεντικές εκτελέσεις, επίσης είναι... ω τι έκπληξη ΜΑΠΑ!
Ένα άκουσμα το έκανα για να θυμηθώ τα παλιά, αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη χωματερή της πόλης μου.

Συνέχεια σε δύο Nintendo δίσκους:

Αυτά τα διαμαντάκια είναι Custom Made από εμένα, κάποτε... όταν κυκλοφορούσαν οι κονσόλες της Nintendo είχαν μία καρτέλα με ένα PIN, το οποίο εάν το καταχωρούσες στο Αγγλικό (ευρωπαϊκό) Site σου έδινε εκτός από STARS (Currency του ιστοτόπου) και κάποια Rewards, στην περίπτωση τη δική μου έχω ένα CD NDS και ένα Tribal CD από έκδοση GameBoy Advance, όχι ότι είχα Tribal Advance αλλά όταν πέρασα το Pin με ρώτησε το σύστημα ποιο Advance είχα, θεώρησα ότι το "Tribal" θα είχε πιο αρεστούς ήχους, έκανα λάθος!


Το Kit που κατέβαζες λοιπόν περιείχε μία χούφτα mp3 και JPG's για τη θήκη και τον δίσκο. Επειδή πάντα φοβόμουν να κολλήσω χαρτί πάνω σε CD αποφάσισα απλά να βρω ένα matching color blanκ disc.

Μάπα και αυτά, ω τι έκπληξη επίσης... και ναι, τα πέταξα.

Ο μόνος λόγος που τα κρατούσα ήταν για νοσταλγία, αλλά με την ύπαρξη αυτού του Blog γλιτώνω από το φυσικό σκουπιδαριό και μένει μία ανάρτηση.

Τριανταρίζω σύντομα, πρέπει να ξεκαθαρίσω πολλές νοσταλγικές εκκρεμότητες της παιδιόθεν ηλικίας μου.

Σχόλια