Bye bye Wind...

ΉΓΓΙΚΕΝ Η ΩΡΑ!

Μετά από σχεδόν 3 χρόνια ήρθε η στιγμή να σπάσω το συμβόλαιο που έχω με τη Wind. Κύριος λόγος είναι το οικονομικό, η συντριπτική πλειοψηφία ανθρώπων που γνωρίζω έχουν Cosmote και μετά τις απανωτές μειώσεις μισθού πραγματικά πλέον δε βγαίνω.
Συνεπώς πήρα την απόφαση να κάνω φορητότητα στη Cosmote. κάνω την αίτηση και μετά από δύο μέρες με παίρνουν από τη Wind για να "δώσω εξηγήσεις"

Κατ'αρχάς μου την έσπασε που με παίρνανε με απόκρυψη, στην αρχή δε το σήκωνα, την τρίτη φορά απάντησα...

-Καλησπέρα σας, καλούμε από τη Wind για το αίτημα φορητότητας που έχετε κάνει, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η κλήση σας καταγράφετε για λόγους ασφαλείας.
-Καλησπέρα σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι και εγώ καταγράφω την κλήση.
-[παγωμάρα] εμ, μάλιστα, να σας ρωτήσω, έχετε παράπονο από τη Wind;
- Όχι! είμαι πολύ ευχαριστημένος, με τις υπηρεσίες, το δίκτυο, ΟΛΑ!
-[παγωμάρα#2] και τότε γιατί θέλετε να αλλάξετε;
-Θυμόσαστε το καλοκαίρι που η wind έβγαλε ένα διαφημιστικό spot που απεικονίζονταν η μισή Ελλάδα;
-Μάλιστα, αλλά το συγκεκριμένο σποτ αποσύρθηκε και αντικαταστάθηκε με τη σωστή απεικόνιση.
-Δεν έχει σημασία, η ζημιά έγινε, εγώ δεν ανέχομαι μασονοπροπαγανδιστικές τακτικές από τον οποιοδήποτε.
-Και αυτός είναι λόγος να φύγετε;
-ΔΕ ΚΑΤΑΛΒΑ; Θα μου υποδείξετε εσείς τον λόγο που θέλω να φύγω;
-[παγωμάρα#3] Μάλιστα, να σας ενημερώσω ότι έχετε μία ρήτρα Χ ευρώ...
-Κανένα πρόβλημα!
-Μάλιστα κύριε, σας εύχομαι στον άλλο πάροχο που θα πάτε να μην αντιμετωπίσετε τέτοιες περιπτώσει.
-Ευχαριστώ πολύ καλή συνέχεια.
-ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ ΜΠΙΠ...

Ο Δικός σας Κάφρος, ΕΤΣΙ ΣΠΑΕΙ TA ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ !!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου