Έλεος...

Δεν ξέρω τι μου γίνετε... πάντως ένα είναι σίγουρο, όσο δημοφιλές ή/και καλύτερη είναι η πλατφόρμα wordpress το σίγουρο είναι πως δε τη πολυσυμπαθώ...

άλλο ένα Migrate του ιστολογίου λοιπόν...

Μία μικρή ιστορική αναδρομή... Εν έτη 2006 είπα και εγώ να μπώ στη νέα μανία του Blogging, αλλά της Pure μορφής του, ως ηλεκτρονικό ημερολόγιο, όχι αυτοπροβολή ούτε κάτι συγκεκριμένο. Επέλεξα την πλατφόρμα της Microsoft "Spaces" γιατί έτσι...

Χρόνια αχρησιμοποίητο και ξεχασμένο ένα mail της M$ ήρθε να με ξυπνήσει από τον λίθαργο του πρώτου Blog μου ενημερώνοντας με πως σύντομα η πλατφόρμα θα κλείσει ρολά, με παρότρυνε λοιπόν να μεταφορτωθεί το ιστολόγιο στην πλατφόρμα της Wordpress ώστε να μη χαθούν οι αναρτήσεις μου. Κάτι που έκανα λοιπόν και από το jimp.spaces.live.com έφτασα στο jiimp.wordpress.com αφού το jimp ήταν ήδη πιασμένο...

Δεν μου έκατσε όμως, οπότε σήμερα είπα να κάνω το απονενοημένο και να το μεταφέρω για 2η φορά στην ήδη λατρεμένη blog platform η οποία ήδη στεγάζει τον Δικός σας Κάφρο.

βέβαια το Migrate δεν ήταν τόσο εύκολο όσο space->wordpress...
ενώ λοιπόν έκανα ένα Backup xml file από το Wordpress το Blogger αδυνατούσε να ολοκληρώσει το Import βγάζοντας ένα σφάλμα "bX-tjg9ds", γκουγκλάρωντας το σφάλμα ανακαλύπτω πως Importing ιστολογίων κάνει το Blogger μόνο από Blogger... ναι ξέρω παντελώς ηλίθιο... αλλά ευτυχώς βρήκα αυτό το Site: http://wordpress2blogger.appspot.com/ το οποίο μετατρέπει το xml του W/P σε συμβατό αρχείο.

Και ιδού το (ήδη καπαρωμένο) Jim-P.blogspot.com

ήρθε για να μείνει και σας καλωσορίζω. :D

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου