Xperia καφρίλα


Αχχχχ με αυτό το Xperia, είναι ο νέος μου έρωτας, μέχρι να βρώ λεφτά να το αγοράσω το ψάχνω γενικότερα να δω τι παίζει στην ελληνική αγορά, ιδού τι αλλίευσα:

     Η ιστοσελίδα της Sony Ericsson ελλάδας πρό της κυκλοφορίας του ζητούσε σε όσους ενδιαφέρονταν να δώσουν το mail τους ώστε μόλις κυκλοφορήσει να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό ταχυδρομίο... mail δε στείλανε ποτέ

     Και λογικό ήταν να ζητάνε mail ώστε να μάθουμε πότε κυκλοφορεί διότι κλασσικά ελλάδα είναι εδώ και άργησε 4 με 5 μήνες από το ευρωπαικό λανσάρισμα

     Η συσκευή μπορεί να κυκλοφορεί επίσημα πλέων στη μπανανία μας αλλά δεν υποστηρίζει ελληνικά!! Super!!!!!!!!!!!

     Διαφημιστικά σποτάκια στην τηλεόραση αλλά και τα καταστήματα της Wind το θέλουν αποκλειστικότητα, έλα όμως που επουδενί δεν είναι αποκλειστικότητα της Wind αφού μαγαζιά όπως multirama το πουλάνε ακόμα ακόμα και η ίδια η Vodafone!!!

    Αυτό διασταυρώνεται από τηλεφώνημά μου στην S/E όπου με διαβεβαίωσαν πως η συσκευή δεν τελεί υπο περιορισμό στην αγορά της και κυκλοφορεί ελέυθερα στην ελλάδα.

    Σε επικοινωνία με υποκατάστημα Wind υπάλληλος μου απάντησε ευθαρσώς σε ερώτηση που έκανα περί αποκλειστικότητας ότι οι υπάλλοιλοι της S/E δεν ξέρουν τι τους γίνεται ή δεν είναι ενημερωμένοι...

     Κάνοντας google search "xperia" 1ο αποτέλεσμα βγάζει την προσφορά της Vodafone και στα πρώτα 10 searches που εμφανίζει δεν υπάρχει ΠΟΥΘΕΝΑ η Wind.!

     Άντε καλάααααα, τα συμπεράσματα δικά σας, ένα μπουρδέλο είμαστε αποδεδειγμένα.!.!

Σχόλια

  1. Τηλέφωνο χωρίς Ελληνική υποστήριξη και έναρξη πωλήσεων με καθυστέρηση μηνών, αναρωτιέμαι γιατί να το αγοράσει τότε πλέον ο Έλληνας από την Ελλάδα...; ;)

    Πάντως όσον αφορά την υποστήριξη Ελληνικών και παραμετροποίηση νομίζω πως παραμένω πιστός στην Φιλανδική εταιρία, γιατί κάποιες άλλες μου είχαν κάνει και εμένα τα νεύρα μου ζαρτιέρες...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου