Έπαιζα...


Τα νέα παιχνίδια είναι τραγικά μικρά, τουλάχιστον είναι και τραγικά απολαυστικά, βρισκόμαστε μεσοβδόμαδα και έχω ήδη ουκ ολίγους απολογισμούς.

Όπως λέει και ο ΓΑΠ... ΠΑΜΕ

God of War Ghost of Sparta, το φάντασμα της Σπάρτης ο Κράτος παρέδωσε μαθήματα GamePlay level design Grafics direction αλλά και ματσούκι στο δωδεκάθεο. 4 απολαυστικότατες ώρες με μόλις 40 €... replay value μικρό... κάτι challenges. Δόξα τω Θεό για τα Jailbroken PSP.

Όταν λέω Vanquish μου έρχονται στο μυαλό δύο πράγματα, η Aston Martin Vanquish (ένεκα της λατρείας μου για τον Bond) και η Citroen, λόγω του Α του λογότυπου.

Προσπερνώντας τα πρωταρχικά το παιχνίδι είναι και αυτό με τη σειρά του πολύ απολαυστικό... όσο κρατάει... 3 1/2 ώρες για την ακρίβεια και ιδού οι αποδείξεις.
και 6 deaths... που σημαίνει άρχισα 6 φορές κάποια Checkpoints... άρα και οι 3 1/2 ώρες πλασματικές είναι. Πέρα από αυτά, σίγουρα έχει ένα 2ο Playthrough στο επόμενο επίπεδο δυσκολίας το οποίο προσθέτει (λόγω Deaths) μία ώρα ακόμα. χαχα.

Μου θύμισε πάρα πολύ την μεγάλη μου αγάπη το Zone Of the Enders, μία αποικία στο διάστημα στην οποία μάχονται 2 ανθρώπινες παρατάξεις, αντί για Mechs έχουμε Power Suits, η μουσική (ηλεκτρονική) είναι λες και την έγραψε ο ίδιος άνθρωπος, τα Upgrades η ιστορία το Setting δε ξέρω... α, και το τραγικότατο, πέρα από τον Main ήρωα, μέσω ενδοεπικοινωνίας μιλάει με μία κοπέλα ωσαν Backup Support. αυτή η κοπέλα βρίσκεται σε ένα σκοτεινό δωμάτιο όπου διαχειρίζεται της πληροφορίες σε ένα κυλινδρικό Minority Report style panel. δεν τη βλέπεις πουθενά αλλού, μόνο μέσα σε γραμμές κώδικα λουσμένες με ένα μπλε φως... σαν την ADA από το ZOE, την ΑΙ του Mech σου, ή σαν την Κορτάνα του Μαστερ Τσιφ, την AI της στολής του...


Αποφάσισα να τελειώνω και με το Killzone, πήρα ένα επίπεδο που ήθελα και φτάνει, το Online είναι πολύ καλό αλλά άρχισα πάλι να μη την παλεύω. Θα προτιμήσω να περιμένω 3 μήνες την κυκλοφορία του τρίτου μέρους... το Single Player Campain σίγουρα κάποια στιγμή θα γίνει ένα τρίτο Playthrough από το Jailbroken PS3 μου ;)
Τριάστερος και 3 levels από τον τερματισμό... εμένα μου αρκεί.!



Και τέλος αυτό που είπα φτάνει, για τους προφανείς λόγους που έγραψα τη δευτέρα, εαν δεν το άρχισες στην ώρα του... άστο καλύτερα... το Online του είναι περίεργο, ούτε καλό ούτε άσχημο. Αλλά δε πειράζει. μπορεί να έχασα ένα σεβαστό ποσοστό του γεύματος αλλά το κυρίως πιάτο το MGS 4 είναι πάντα καλό, πάντα έτοιμο για ένα πολλοστό Playthrough και δε λέει να γεράσει.


Άρχια δύο άλλα αλλά αυτά στην πορεία...

Σχόλια