Platinum #56 Assassin's Creed Brotherhood Remastered

8 χρόνια μετά, ξανά πλατίνα το πιο υπέροχο παιχνίδι της σειράς... ή όχι;
Julius Caesar

Το θέμα είναι ότι είχα 8 χρόνια να το παίξω, και μέσα σε αυτό το διάστημα κάθε χρόνο τερμάτιζα και ένα, έπαιρνα και την πλατίνα του και πραγματικά είχα αρχίσει να κουράζομαι με το στυλ και στήσιμο των AC, ώς ότου έγινε Soft Reboot η σειρά και έγινε Witcher 3, όπου και η φρεσκάδα με συνεπήρε.
Πατρίς Ντεσιλέ, Δε θα ξεχαστείς ποτέ!

Τώρα μου είναι πολύ δύσκολο να ισχυριστώ ότι το Brotherhood είναι το καλύτερο παιχνίδι της σειράς, μιας και το τελευταία, Odyssey έχει πάρει τα σκήπτρα, αν ήταν να το διαχώριζα προ και μετά Reboot, ναι, ισχύει ότι ήταν το πιο καλοστημένο, Gameplay & Story wise.

Τώρα που βρήκα το σθένος να ξεκινήσω πάλι μία περιπέτεια AC μετά από 2 πλατίνες back to back; Θαρρώ η νοσταλγία που ξεκίνησε για τα Anvile Engine παιχνίδια που ξεκίνησε με το ΙΙΙ έφτασε στο αποκορύφωμα με το Brotherhood που όπως είπα, θεωρούσα ΤΟ αγαπημένο της σειράς. Αν και ο δίσκος έχει και το ΙΙ και το Revelations δεν έχω άλλη ενέργεια να ασχοληθώ τώρα με AC, ειδικά όταν μόλις πέρυσι πήρα επιτέλους την πλατίνα του ΙΙ στο PS3. Ας έχω ακόμη δύο τίτλους διαμάντια να ξεσκονίσω στο μέλλον.

Αν και απίθανα καλοφτιαγμένο παιχνίδι, σε καναδυό σημεία είχε κάτι λαθάκια:
Generic mission thumbnail is generic
Ακολουθούν κάποια Stats από το παίχνίδι:








Και κάπου εδώ ξαναχαιρετώ ένα πολυαγαπημένο AC, 8 χρόνια μετά, ήτο και η 2η πλατίνα μου, ήταν και χρονιά αφύπνισης τρομάρα μου... Είχα δεθεί πολύ.
Αγάπησα Desmond

Αλλά Ερωτεύτηκα Ezio

Σχόλια