Bye Bye My Alfa :'(

Και κάπως έτσι, αμέσως μετά τον γάμο, αναγκάζομαι να αποχωριστώ την μεγάλη αυτοκινητιστική μου αγάπη, την Άλφα 147...

Η γυναίκα διαθέτει προίκα ένα Renault Clio IV που για τα μέτρα του είναι θαυμάσιο, και ταιριάζει περισσότερο στην νέα μας οικογένεια, αλλά δεν παύω να λυπάμαι γι'αυτό.

Επειδή λοιπόν έχω σεβδά μόλις είδα αυτή την ανάρτηση της AR F/B Fanpage μου ήρθε να ποστάρω το πρωτοχρονιάτικο μανιφέστο μου.

Δε πήγε άσχημα θαρρώ:

Δεν είμαι όμως ο μοναδικός που δηλώνει ερωτευμένος με την Alfa Romeo...
Θαύμασα τον Παρθενώνα

και στην κάθε του κολόνα

βρήκα τον χρυσό κανόνα


Όμως σήμερα το λέω

βρίσκω το καλό κι ωραίο

σε μια σπορ Alfa Romeo



Καλοκαίρια και χειμώνες
να 'ναι γύρω μου ελαιώνες
πίσω μου όλ' οι αιώνες



Κι όπου μπρος μου ο δρόμος βγάζει
και σε πειρασμό με βάζει
δωσ' του να πατάω το γκάζι



Με τη δύναμη του λιόντα
και με του πουλιού τα φόντα
πιάνω τα εκατόν ογδόντα



Γεια σας θάλασσες και όρη
γεια σας κι έχω βάλει πλώρη
για της Αστραπής την Κόρη.
Ήταν ο ύμνος της Άλφα Ρομέο υπό την πένα του Οδυσσέα Ελύτη!!

Και να μη ξεχνάμε και τα λόγια του τρισμεγιστοτεράστιου Jerremy Clarkson που είπε το αξιομνημόνευτο: You’re not a true petrolhead if you haven’t driven an Alfa Romeo!

Τι άλλο μένει να πω εγώ;
Εις το επανιδείν μικρή μου Άλφα....

Σχόλια