Aliases

Η αλήθεια είναι πως μέχρι να καταλήξω στο Universal Username/Alias "Jim P" πέρασα από μερικά άλλα. Ως παιδί και εγώ πριν ολοκληρώσω τον εαυτό μου χρησιμοποίησα άλλοτε κοινότυπα (Spider -7-) άλλοτε εμπνευσμένα Usernames (Aerial Snake)

Την εποχή που μεσουρανούσε το LAN GAMING με τα Warcraft 3 & CounterStrike 1.5 χρησιμοποιούσα δύο 100% δικής μου έμπνευσης για τα αντίστοιχα παιχνίδια...

W@rCh@$3r = Warchaser
Fr@gM@$t€r = Fragmaster

Το μεν από την μανία μου να επιτίθεμαι συνεχώς στο Warcraft και το δε από τον συνολικό (μεγάλο) αριθμό από Kills που μάζευα.

Αυτά τα δύο Usernames στιγμάτισαν την PC era που πέρασα πιτσιρικάς από τα ατέλειωτα lan parties έως την απόκτηση του πρώτου μου Pentium που μπορούσα να τρέξω PC Games στο σπίτι.


Επέλεξα να χρησιμοποιήσω το Jim P το οποίο είναι συντομογραφία του πραγματικού μου ονόματος μόνο και μόνο επειδή δεν ήθελα να οικειοποιηθώ κάτι τρίτο ή/και ξένο.
Αυτό το Username πραγματικά ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μου.

Σχόλια