Ανάσταση [Faith in SONY restored]

Χρωστούσα μία ανάρτηση, 
μου είχε πεθάνει η bravia και επειδή για πάμπολλους λόγους δε δύναμαι να την αντικαταστήσω αποφάσισα ότι η πιο σωστή λύση είναι να την δώσω για επισκευή.

Κάποιο εργαστήριο άμεσα κοντινό δεν γνωρίζω οπότε πέρασαν κανα δύο μέρες ρωτώντας, μπας και βρω κανέναν σωστό επαγγελματία να την αφήσω. Συνάμα όμως σκέφτηκα την περίπτωση της επίσημης αντιπροσωπείας και αποφάσισα πως δεν είχα τίποτα να χάσω επικοινωνώντας με τη SONY Hellas.

Στο mail που έστειλα στο Support απάντησαν με τη λίστα των επίσημων σημείων Service που έπρεπε εγώ να επικοινωνήσω. Το πιο εγγύς σημείο είναι δύο νομούς μακριά...

έστω, τηλεφώνησα και στην άλλη γραμμή βρήκα άψογη εξυπηρέτηση και ανταπόκριση, με ενημέρωσαν άμεσα δε πως στο πρόβλημά μου το κόστος (αλλαγή πάνελ) βγαίνει 800 ευρώ. (1300 την είχα αγοράσει) Πριν καν προλάβουν να μου κοπούν πόδια, νεφρά, συκώτια με ρωτάει ο τεχνικός τους ποιο είναι το μοντέλο... Καμένος όπως είμαι εγώ, απαντάω με την μεγαλύτερη ευχέρεια του κόσμου: KDL-40W4500 και Ω του θαύματος ο τεχνικός τους απάντησε πως για τη συγκεκριμένη σειρά ισχύει extended εγγύηση έως και φέτος τον Αύγουστο!

Και πράγματι! μετά από μία εβδομάδα έφτασε αυτοκίνητο τους σε προσυνενοημένο σημείο και την παρέλαβε, έναν μήνα μετά στο ίδιο σημείο την πήρα πίσω και όλα αυτά κόστισαν...

...0 ευρώ! Η τηλεόραση δουλεύει άψογα έκτοτε και σαν μπόνους μου είπαν πως η διαδικασία Service που έγινε καλύπτεται και αυτή από εγγύηση!

Εν κατακλείδι faith in SONY restored!

Σχόλια