Platinum #6 Zero Escape: Virtue's Last Reward [PSV]

Πανω από ένας χρόνος πέρασε από το προηγούμενο Platinum τρόπαιο, πολλά άλλαξαν, δε θα δικαιολογηθώ πως και γιατί, εδώ είμαι να μιλήσω για το Zero Escape: Virtue's Last Reward. 

Η εμπειρία μου με το παιχνίδι (σειρά) ήταν μηδαμινή, με το μονο που ασχολήθηκα είναι ένα side by side playthrough  του Demo στο 3DS και στο PSVita.

Η διαπίστωσή μου ήταν άσχημα γραφικά στο 3DS αλλά με καλύτερο χειρισμό. το παιχνίδι απλά... meh.

Τα έφερε όμως έτσι η συγκυρία πάνω που τελείωνα ένα άλλο Platinum στο PS3 να χαλάσει η τηλεόραση και να με αφήσει με το... Dual Shock στο χέρι. Έπιασα και εγώ το Vita να ασχοληθώ και μόλις έγινε διαθέσιμος ο τίτλος μέσω προγράμματος PS Plus.

H ιστορία με ιντρίγκαρε, με κράτησε και τελικά αποφάσισα λόγω μικρού βαθμού δυσκολίας να πάω για Platinum. το παιχνίδι αξίζει μονο και μονο λόγω του γεγονότως ότι για να δεις όλο το παιχνίδι αναγκαστηκα θα πάρεις και το Platinum. Μονο έτσι μπορείς να δικαιολογήσεις 30 πεταμένες ώρες. Βέβαια άμα το έχεις στο 3DS... κλάφτα.

Από ιστορία δε μπορώ να μιλήσω μιας και το οποιοδήποτε Spoiler είναι καταστροφικό, αλλά μπορώ να πω ότι τα Scripts βρίθουν βωμολοχίας, κάτι που μου αρέσει σε ένα Video Game, όπως επίσης και έξυπνα Puns.
Πέραν τούτου σπάει και το φράγμα του τέταρτου τοίχου (fourth wall) αναφέροντας το προηγούμενο παιχνίδι της σειράς [999] ...
... που κάποια στιγμή θα ήθελα να παίξω  Τέλος με αυτό το παιχνίδι ανακάλυψα ότι με το που σκάσει τρόπαιο και πατήσεις τον συνδυασμό πλήκτρων του PS Vita για Screenshot αποτυπώνεται και το τρόπαιο... φοβερό!

Σας αφήνω με το διαφορετικό πλην καθιερωμένο βίντεο εορτασμού.




Σχόλια