Πυθαγόρειο Θεώρημα

Πάντα στο σχολείο λέγαμε ότι το 90% (μη πω και παραπάνω) από αυτά που μαθαίνουμε θα μας είναι άχρηστα στην Ενήλικη ζωή. Αν και το πίστευα για αρκετό διάστημα έρχεται σιγά σιγά το πλήρωμα του χρόνου να με κάνει να αλλάξω γνώμη.

Είμαι στη δουλειά, και πρέπει να παραγγείλω προστατευτικά φιλμ για οθόνες κινητών, εγώ γνωρίζω τις ίντσες από τα κινητά, αλλά ο προμηθευτής έχει listed τις διαστάσεις καθ'ύψος και πλάτος... δεν έχει καν μία διαγώνιο έστω σε εκατοστά ρε αδερφέ!

Σπάσιμο έτσι; τι να το κάνω το ύψος και το πλάτος; εγώ θέλω τις διαγωνιους... και ΜΠΑΜ:
Το τετράγωνο της υποτείνουσας ενός ορθογώνιου τριγώνου ισούται με το άθροισμα των τετραγώνων των δύο κάθετων πλευρών
 Δηλαδή α2 = β2 + γ2 , εγώ έχω το β και γ και ψάχνω το α!!!

Εκείνη τη στιγμή κατακερματίστηκε το είναι μου. Είχα να ασχοληθώ με μαθηματικά πάνω από 5 χρόνια... ξαφνικά κατάλαβα πόσο "έπεσα" από τότε που σταμάτησα να ασχολούμαι με την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Έπειτα έκανα και 10 δευτερόλεπτα ώστε να θυμηθώ ότι το τετράγωνο του α πάει ως τετραγωνική ρίζα στο σύνολο απέναντι... πφφφφφ σοκ λέμε

Σχόλια

  1. Ορίστε και μια εικόνα που ποτέ δεν είχα δει στα σχολικά χρόνια η οποία κάνει αποτελεί την καλύτερη εξήγηση του θεωρήματος

    http://geometry2010p6.wikispaces.com/file/view/pythagoreantheorem.gif/136526047/pythagoreantheorem.gif

    Εντάξει, έπεσες στο 10% ;) Πάντως ακόμη θυμάμαι τις ώρες άχρηστων γνώσεων και αποστηθίσεων θρησκευτικών που ποτέ δεν μου χρησίμευσαν σε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου