Ετήσια Ανασκόπηση 2012: Top Ten Video Games

Αυτά τα ετήσια Top Ten πολύ μου αρέσουν, από τη μία μπαίνω στη διαδικασία να τα σχεδιάζω από πρώτης πρώτου κάθε χρόνου, από την άλλη αδημονώ να έρθουν οι τελευταίες μέρες του χρόνου για να το συντάξω. Να διευκρινίσω ότι πρόκειται για τα παιχνίδια που έπαιξα μέσα στη χρονιά και όχι κατ'ανάγκη που κυκλοφόρησαν φέτος.

Ακόμη μία (παρά) γεμάτη χρονιά με θαυμάσιους τίτλους, ακόμη μία χρονιά με όλο και λιγότερο χρόνο προς διάθεση. Παρ'όλα αυτά μέτρησα αρκετές δεκάδες ώρες Playtime και ας άφησα πολύ 2012 υλικό για του χρόνου... Πάμε λοιπόν:

10. Assassin’s Creed III (PS3)


Όπως και πέρυσι έτσι και φέτος (ειρωνία) το #1 Hyped παιχνίδι της χρονιάς (κατ'εμέ για τα δικά μου γούστα) καταφέρνει και μετα βίας μπαίνει στη δεκάδα. Όταν το προμοτάρισμα σου πλασάρει το παιχνίδι της δεκαετίας και τελικά αυτό που παίρνεις είναι μία μετριάτζα του κερατά πως να μην απογοητευτείς... παρ'όλα αυτά είμαι κάπου στις 50 ώρες και οδεύω για Platinum.


9. Uncharted Golden Abyss (PSV)



Να και μία έκπληξη, δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο, αλλά πράγματι είναι μία αυθεντική Uncharted Εμπειρία.


8. Child of Eden (PS3)



Ήμουν από τους λίγους που είχαν έρωτα με το REZ, και όταν έφτασε η στιγμή να βιώσω τον πνευματικό του διάδοχο μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. μαγεία απλά (και από τα ελάχιστα παιχνίδια για PS Move)


7. Far Cry 2 (PS3)


Τα εξηγώ εδώ.

6. Binary Domain (PC)


Έχω ένα μυστικό, στο Top Ten υπάρχουν πολλά Underdogs, και δεν είναι περίεργο, όταν πολύ γνωστά παιχνίδια αδυνατούν να παραδώσουν αυτά που υπόσχονται τότε ο χρήστης εκπλήσσεται ευχάριστα από τα Underdogs, έτσι λοιπόν το Binary Domain παρέδωσε μία αρτιότατη 3rd Person Shooter εμπειρία με μία εξίσου θαυμάσια εκτέλεση σεναρίου. Δεν πούλησε, δεν έκανε επιτυχία, δεν θα δω Sequel...


5. Singularity (PC)



Είναι μεν και αυτό παλιό (2010) αλλά φέτος έπεσε στα χέρια μου και του έριξα μια ματιά... και κόλλησα! εξαίσιο παιχνίδι, θαυμάσιο Story και εντυπωσιακή πορεία.


4. Sniper Elite V2 (PC)



Έχω μία αδυναμία στα Sniping όπλα, το πρώτο παιχνίδι δε μου άρεσε καθόλου, αλλά είπα να του ρίξω μια ματιά, να έχω άποψη. Ε ναι, ήταν τόσο καλό που κόλλησα. είχα και πολύ καιρό να παίξω κάτι με 2ο Παγκόσμιο...


3. The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii)



Μη τα ξαναλέω φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να βγει κάποιο Zelda και να μη κοσμήσει μία λίστα Top Ten...


2. Call of Duty Black Ops II (PS3)



Όσο και να θέλω να το μισήσω για τις ετήσιες κυκλοφορίες τόσο αναγκάζομαι να παραδεχτώ κάθε χρόνο ότι είναι ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΕΣ, Θες Single Player Campain, θες Online Multiplayer, θες τα εξτρά τους... τι να πω... είναι σειρά με αρχίδια.


1. The Saboteur (PS3)



Ένα από τα πιο αποτυχημένα παιχνίδια της τωρινής γενειάς κατάφερε και μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, το Setting, το Art Style, η jazz, η υλοποίηση... απλά το παιχνίδι έδεσε μέσα μου. Το γιόρτασα όπως του άρμοζε με ένα Platinum (το τελευταίο μέχρι στιγμής) και ελπίζω κάποια στιγμή να το ξαναβιώσω.




Ακόμη μία γαμάτη χρονιά ολοκληρώθηκε, όσο αφορά το θέμα gaming, και το 2013 αδιαμφισβήτητα προβλέπεται το ίδιο και καλύτερο. Καλή Χρονιά!

Σχόλια

  1. Τρομερή λίστα. Φαίνεται οτι είχες έναν ΓΑΜΑΤΟ χρόνο στο gaming. Το Saboteur το θεωρώ κι εγώ αδικημένο διαμάντι. Το Child of Eden με ξετρέλανε (Dreamcast lover εδώ), το Zelda είναι και θα είναι κομμάτι της καρδιάς μας ως gamers και το Golden Abyss δυστυχώς εξακολουθεί να είναι το triple-A του Vita. ΤΑ shooters ποτέ δεν με συγκίνησαν είναι η αλήθεια αλλά ακούω τόσα ωραία πράγματα για το Binary Domain που το ψήνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου