Wind... [Ενημέρωση]

Ναι, είμαι συνδρομητής, και ναι κλασσικά έχω κάποια παράπονα, όχι όμως τέτοια που να με κάνουν να διακόψω τη συνδρομή μου.

Αυτή την περίοδο έγιναν δύο γεγονότα, 40 % μείωση μισθού και η ακόλουθη είδηση:
Πατήστε να μεγαλώσει.
Πάντα όταν διαβάζω κάποια εξωφρενική είδηση προσπαθώ να την επαληθεύσω, έτσι έστειλα το άνωθεν mail για να μάθω την αλήθεια. ε λοιπόν 6 μέρες μετά και με έγραψαν στα αρχίδια τους.

Το γεγονός ότι δεν μου απάντησαν σημαίνει ενοχή, άρα επαλήθευση της είδησης.

Με την μείωση μισθού και κάτι τέτοιες μαλακίες αποχωρώ από τη Wind το συντομότερο.


Ενημέρωση !

Μόλις μου απάντησαν,


Από:CRM (CRM@wind.com.gr)
Εστάλη:Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012 12:40:45 μμ
Προς:jim__p@hotmail.com (jim__p@hotmail.com)
Αξιότιμε κύριε Περδίκη,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σχετικά με τη διαδικασία είσπραξης επιβεβαιωμένων ανεξόφλητων οφειλών η εταιρεία ακολουθεί τις διαδικασίες που προβλέπονται από το νομικό πλαίσιο της χώρας μας. Η εταιρεία επικοινωνεί με τους οφειλέτες της πολλές φορές και επί μακρό χρονικό διάστημα προσφέροντας τη δυνατότητα να έρθουν σε συμφωνία για να ρυθμίσουν τις οφειλές με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.  Επισημαίνεται ότι ουδέποτε έχει πραγματοποιηθεί εκποίηση ακίνητης περιουσίας. Οι οφειλέτες και η εταιρεία πάντα επιτυγχάνουν αμοιβαία συμφωνία εξόφλησης των ληξιπροθέσμων οφειλών.



Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND από το κινητό WIND στον αριθμό 1260 ή στον αριθμό 6935601260
από σταθερό τηλέφωνο.               

Με εκτίμηση,
 Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
e-mail: crm@wind.com.gr 

Άρα άλλη μία περίπτωση ράδιο αρβύλα;

Σχόλια