Όπως φεύγει ο χρόνος...

... Με βρίσκει ξαπλωμένο στο κρεβάτι του πατρικού μου σπιτιού όπου πέρασα την εβδομάδα παλεύοντας μια ίωση. Εδώ επίσης είναι και η αδερφή μου, η οποία απολύθηκε χτες 30/12.
Βρίσκομαι στο κρεβάτι έπειτα από ατελείωτες ώρες εργασίας με 39 πυρετό, εξαντλημένος και αγχωμένος εάν θα έχω δουλειά το 2012.
Ναι, δεν με απέλυσε, και γράφοντας αυτές τις αράδες από το smartphone μου μου δίνει ελπίδα πως μέσα στο 12 ίσως το αλλάξω για ένα καλύτερο! Χα χα λολ.

Είμαι πλέων έως τα μπουνια πεπεισμένος ότι το 2012 θα είναι άκρως διαφορετικό. Θα έρθουν τα πάνω κάτω. Η νέα τάξη πραγμάτων θα κάνει αισθητή την παρουσία της, αλλα θα φροντίσω όσο ποτέ άλλοτε να την πολεμήσω όσο μπορώ και αντέχω.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα ησυχάσω μέχρι να δει ο τόπος μου Γαλήνη.

Καλό και αφυπνισμενο το 2012


Σχόλια