Project HTPC

Και επειδή η ζωή όλο και ακριβαίνει, αποφάσισα να επενδύσω στην Οικιακή Διασκέδαση λιιιιιγο παραπάνω.

23% είδη εστίασης και όλα τα υπόλοιπα στην ανηφόρα συν αβέβαιο οικονομικό μέλλον = σπίτι!

Πρόκειται να συνθέσω ένα Home Theater PC, έναν υπολογιστή δηλαδή επικεντρωμένο στο Home Entertainment.

Κοντολογίς, το χρειάζομαι;
-ΟΧΙ!

Τότε γιατί ξοδεύεσαι;
-Επειδή είμαι Tech Freak έχω κόψει το κάπνισμα και το Fast Food.

Στο προκείμενο τώρα...

Στόχος μου είναι το αποτέλεσμα να είναι όσο το δυνατον αθόρυβο, μικρό, δυνατό και με όλα αυτά οικονομικό... ναι ξέρω...

Σύμφωνα με τους άνωθεν όρους κατέληξα σε αυτά τα αντικείμενα:

Μητρική - E35M1-I DELUXE  

Νέου τύπου Brazos με ενσωματωμένη κάρτα γραφικών και επεξεργαστή, αρκετά δυνατή και προπάντων, πολύ χαλκό για παθητική ψύξη άρα αθόρυβη λειτουργία! τέλος είναι τύπος Mini ITX επιτυγχάνοντας όλους τους στόχους μου! μικρό μέγεθος, αθόρυβο, δυνατό.

Kουτί - ISK 300-65
Πάλι είναι μία επιλογή βασισμένο στο μικρό μέγεθος, χαμηλών τόνων, και αθόρυβης λειτουργίας μίας και φέρει εξωτερικό τροφοδοτικό τύπου Laptop άρα αθόρυβο.


Μνημούλες όχι κάτι το πολύ ιδιαίτερο καθώς έπρεπε να τις κρατήσω συμβατές με την μητρική.

Μεγάλος και γρήγορος, ότι χρειάζεται ένα HTPC, έχουμε θέμα με τον θόρυβο όμως καθώς στην παρούσα χρονική στιγμή οι μεγάλοι SSD είναι απλησίαστοι...

Οπτικό Μέσο - Sony BC-5640H
Πρόκειται για οπτικό μέσο Blu-Ray τύπο λάπτοπ (λόγω μικρού κουτιού) και χωνευτό! (πώρωση!!)

Έλεγχος (Συσκευή Input) - Logitech diNovo Mini
Μικρό ασύρματο πλήρες πληκτρολόγιο με touchpad και φυσικά Multimedia λειτουργίες. Ο απόλυτος έλεγχος ενός HTPC

Αυτή είναι η σύνθεση, έπεσε ΠΑΡΑ πολύ ψάξιμο και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις επιλογές μου καθώς έχω επιτύχει τους στόχους μου.

Μένει η αιματηρή οικονομία που πρέπει να γίνει για να αγοραστούν όλα αυτά! σύντομα με νεότερο Post :)

Σχόλια

  1. Θα υπάρξει και ανάλογος οικιακός εξοπλισμός με άνετες πολυθρόνες κτλ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο σπίτι δεν έχω ακόμα διαμορφώσει σαλόνι, είμαι σε διαδικασία, ψάχνω κάτι παλιά έπιπλα να τα μαζέψω από συγγενείς και να στήσω ένα υποτυπώδες σαλονάκι μιας και όλο μου το σπίτι στην παρούσα φάση είναι ένα δωμάτιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα μια χαρά, και εγώ τα ίδια μάλλον θα αγόραζα. Αλλά για το Logitech diNovo Mini έχω μια ένσταση. 1ον είναι πανακρίβου, και 2ον πολύ μεγάλο. Βρες ένα MS remote (αυτό έχω εγώ) να δεις την υγεία σου, φωτίζει και τα πληκτρα του :-)Όπως και να το κάνεις, από απόσταση δεν γίνεται να πληκτρολογείς, βάλε ένα απλό πληκτρολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς ή κακώς το έχω ήδη εδώ και ένα χρόνο αγορασμένο και δεν το χρησιμοποίησα ιδιαίτερα, άρα καιρός να βγάλει τα λεφτά του, αργότερα βλέπουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου