Μάταια;

Πολοί μου λένε τι προσπαθώ να κάνω μέσα απο το Blog, τι προσπαθώ να πετύχω σε τετ-α-τετ συζητήσεις περι αφύπνησης και μασονίας, παγκοσμιοποίησης και Νέας Τάξης Πραγμάτων.

Το ξέρω, είναι μάταιο, είναι σα να μιλάω στα δέντρα και τους τοίχους, και δε το λέω για να μειώσω τους αναγνώστες μου και τους Live συνομιλιτές μου, άλλωστε οι αναγνώστες μου είναι αφυπνυσμένοι, αλλά πραγματικά το κάνω για μένα.

Είναι πολύ δύσκολο να δώσεις την συγκεκριμένη τροφή σε ένα κοιμησμένο μυαλό ώστε να ξυπνήσει. και εγώ δεν είμαι τόσο εκλεπτυσμένος. Όταν φωνάζω ενάμιση χρόνο ότι το ΔΝΤ είναι μάταιο, το μνημόνιο είναι μάταιο, το μεσοπρόθεσμο είναι μάταιο, και μέρα με τη μέρα βγαίνω αληθηνός... η ματαιότητα χτυοάει απο παντού. και σε μένα.

Δε ξέρω πια τι να κάνω.

Το ιστολόγιο όταν το ξεκίνησα ήμουν πιο... πιο πιτσιρικάς αν θέλετε, χωρίς βάσανα στην πλάτη μου, και ας είμαι ξεκάθαρος, ακόμα δεν έχω ιδιαίτερα βάσανα, αλλά οι καιροί αλλάζουν. Θεώρησα χρέος μου να μετατρέψω αυτό το ιστολόγιο σε έναν δίαυλο όπου θα προσπαθήσω μέσω της υπερβολής και της καφρίλας να αφυπνήσω κόσμο, όμως πολύ φοβάμαι δεν κάνω και τόσο καλή δουλειά, γιαυτό άλλωστε δεν πραγματοποιώ και αναρτήσεις. κοινώς... μάταια.

Βλέπεις απο την άλλη την προσπάθεια φίμωσης των Blogs, Και είναι κανείς να αναρωτιέται, μα το μοναδικό μέσο που παλέυει, ενημερώνει και μάχετε για το ΚΑΛΟ και παλέυει το κακό η κυβέρνηση πάει να το γαμήσει.

Θα σου πει το Mega για τους μασόνους; θα σου πει το Star για την Παγκοσμιοποίηση; θα σου πει κάποια εφημερίδα για τους αεροψεκασμούς και τα μεταλλαγμένα τρόφιμα; θα σου πει κάποιος ραδιοφονικός σταθμός για τον κώδικα αλιμεντάριους που θα έχεις απενοχοποιημένη κάναβη αλλά ένοχο το χαμομήλι;

Θα σου πει κάποιο μέσο ΜΜΕ την πραγματική αιτία των πολέμων, των επιθέσεων και την πραγματική αιτία που το Mega λύσαξε με τον ολυμπιακό βόλου;

ΟΧΙ!

Αλλά εδώ λοιπόν είναι η ματαιότητα, ο περισσότερος κόσμος δε θέλει να μάθει, δε θέλει να ανοίξει τα ματάκια του, προτιμάει το μπλέ χάπι του "Η άγνοια είναι ευτυχία"

Δεν ξέρω αυτή τη στιγμή τι να κάνω, είμαι σε ένα ιδεολογικό και ψυχολογικό τέλμα, κυρίως του τρόπου διαχείρισης του blog Και της μάχης μου ενάντια στο κακό που βιώνουμε καθημερηνά και αναμένετε να ενταθεί.

Κρίμα αλλά, "|σας τα 'λεγα εγώ"...




Σχόλια