Αλιτήριοι [Ενημέρωση #3 και τελευταία]

... του ksipniste re, οι οποίοι ξυπνήσανε ύστερα από την ανακοίνωση ότι το Blog τους βρίσκεται στην πρώτη δεκάδα στην ελλάδα και αποφάσισαν να ξεπουληθούν εντελώς.

Ένα Blog το οποίο ευαγγελίζεται ελευθερία, ενημέρωση, αφύπνιση και αλήθεια όταν αρχίσει να ζητάει λεφτά, έχουμε θέμα, μεγάλο θέμα.

Η αναζήτηση χρήματος από ένα τέτοιο Blog δε μπορεί να θεωρηθεί άμεμπτου ηθικής, από τη στιγμή που δεν έχει λειτουργικά έξοδα και ήδη διαθέτει κάποιες χαζοδιαφημίσεις, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ανέβηκε αυτή η ανάρτηση, ο τρόπος που παρουσιάζεται το βίντεο και η μη δυνατότητα σχολιασμού, καταντά το ksipniste ως μία χείριστη προσπάθεια εκμετάλλευσης καταστάσεων, με τυχοδιωκτικές τάσεις.

όχι, ούτε καν καλάμι, οι τύποι κάνανε μεγάλο φάουλ. και να σκεφτεί κανείς πως είχα αρχίσει να σκέφτομαι να επικοινωνήσω μαζί τους να αλληλοδιαφημιστούμε μιας και έχουμε παρόμοιο περιεχόμενο, αλλά όχι, ευτυχώς που δεν έκανα την μαλακία, διότι όταν το Blog γίνεται αυτοσκοπός και το μόνο που σε νοιάζει είναι να βγάλεις φράγκα από αυτό όχι να μου λείπει. αλίμονο αν αρχίσεις να πουλάς την αλήθεια. αλίμονο αν η υποτιθέμενη αλήθεια χρηματοδοτείται από έλληνες επιχειρηματίες, αν έχουν μείνει και όποιοι είναι αυτοί. Διότι δεν φαντάζομαι να εννοούν και να απευθύνονται σε επιχειρηματίες μικρού βεληνεκούς, διότι και ο κάθε μαγαζάτορας επιχειρηματίας θεωρείτε λόγω του ότι έχει επιχείρηση...

Αλιτήριοι του ξυπνήστε, καθίκια και μπινέδες, είστε κατάπτυστοι και βρωμεροί.

- ένας μοναχικός και ανεξάρτητος Blogger...

# Πάρτε τηλέφωνο να τους ταράξουμε στην πλάκα

*Φυσικά και δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού στο Blog... υπάρχουν όμως  σχόλια στο youtube, πατήστε να τα δείτε. οι μαλάκες δεν τα απενεργοποίησαν.. χαχα

[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ]

Όφειλα να επικοινωνήσω με το Blog τους και να τους ενημερώσω για την παρούσα ανάρτηση. Ανταλλάξαμε αρκετά mail με αρκετούς χαρακτηρισμούς και αποκαλύψεις. Στο τελευταίο που τους έστειλα τους ζήτησα την άδεια να τα αναρτήσω εδώ. Απάντηση δεν έλαβα, εάν δεν μου απαντήσουν σε 24 ώρες θα το θεωρήσω αδιαφορία και θα τα αναρτήσω. Επίσης το ξανά ανεβάσανε δεύτερη φορά αλλά τώρα με τα σχόλια ενεργοποιημένα, προφανώς τα περισσότερα "ανώνυμα" που υποστηρίζουν την κίνηση αυτή είναι οι ίδιοι οι συντάκτες και οι δύο που σχολίασαν εδώ... 1,32 & 1,33 με διαφορά ενός λεπτού, την χρονική στιγμή δηλαδή που αντάλλασσα μαζί τους τα mails...



[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ #2]
Την δεύτερη φορά που το ανέβασαν όπως είπα στην προηγούμενη ενημέρωση δε ξέρω πως την είδαν τόσο δημοκρατικά, άφησαν ενεργοποιημένα τα σχόλια. Ο κόσμος που σχολίαζε τους ξετίναξε τα πρέκια, όχι κράξιμο, όχι μπανάνα, μιλάμε για την απόλυτη ήττα, και αυτοί το χαβά τους, οι ίδιοι οι συντάκτες ώς ανώνυμοι σχολιαστές υποστήριζαν την κίνηση του βίντεο...

Και τι έκαναν τα τζιμάνια του ksipniste? ΑΦΑΊΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!!!!! αυτή τους η κίνηση τα λέει όλα, εγώ προσπάθησα να πάρω κάποιες εξηγήσεις και τις πήρα, αφαιρώ εγώ, οι αναγνώστες μου και φαντάζομαι κάποιοι απο τους αναγνώστες τους το feed τους. ΤΕΛΟΣ το ksipniste, ένα φασιστικό blog που την είδε tromaktiko (άλλο βρομόξυλο που θέλει και αυτό). Αφού λοιπόν έγινε της πουτάνας χτες στο Blog τους λαμβάνω και ένα e-mail...

Στο email τους με απειλούν να σταματήσω να τους ενοχλώ, και να μη παίρνω θάρρος διότι ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΣΕ ΚΑΛΟ!!!!!!

Αυτοί είναι, όπως είπε και ένας φίλος, Internet Neutrality is a lie...
εγώ θα πω στον "Δάσκαλο Δάσκαλο" πως The Cake is a Lie, και ας κοπιάσει να μετρήσουμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.... Επίσης έχω όλα τα mail και τα σχόλια που σβήσατε, στο τσακ ήμουν να τα ανεβάσω, αλλά το απειλητικό mail σκέφτομαι να το προωθήσω σε μερικούς ενδιαφέρον ιστότοπους, και όχι μόνο... 



[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ #3]
WOW, το γεγονός ότι έπεσα για ύπνο ήταν αφορμή να με πιάσουνε στον ύπνο... αλλά εγώ είμαι παλιά πουτάνα...

Μπήκα σήμερα στον Google Reader να σβήσω το feed του Blog τους και ιδού τι αναρτήσανε:
κλικ του ενλάρτζ αλλά και λίγο προσοχή στην ορθογραφία!!
Η διέυθυνση που το αναρτήσανε καταλήγει στο κενό, προφανώς το σβήσανε... 
Να τους πω πως δε με ενοχλεί που το πράξαν αυτό, διότι τσάμπα διαφήμιση μου έκαναν, αλλά επειδή στάνταρ θα είχαν ενεργοποιημένα σχόλια, για να με κράξουν προφανώς, θα ήθελα να δω τι μου γράψανε, όμως επειδή φαντάζομαι τι θα ανέβηκε μάλλον θα προτίμησαν να την κατεβάσουν να μη γίνουν εντελώς ρόμπα, και ίσως να εκτονώσουν την κατάσταση. Ο ορισμός του, εγώ κοιμάμαι και η ύχη μου δουλεύει.

Λοιπόν, δάσκαλε δάσκαλε, φίλιππε, Φώτη πως διάολο σας λένε εγώ ξεκαύλωσα, αλλά αν δω το παραμικρό απο μέρους σας θα λάβω δράση. Φιλιά στα μούτρα και καλημέρες μωρά μου.

Σχόλια

  1. Φίλε γάμησέτα,μήν εμπιστεύεσαι τίποτα καί κανέναν σήμερα,ξυπνήσαμε μαλάκες ναί ξυπνήσαμε...πάρτε τα φράγκα τώρα εσείς καί κοιμηθείτε μουνόπανα!!!



    jim_potokias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΧΑΖΟΣ ΕΙΣΑΙ ??? ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ....ΡΕ ΒΛΑΚΑ ..ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΒΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ???ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΕΒΑΛΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν το πιστεβω ειχες δικιο τελικα 1.32 ειναι μαλακες του ξυπνηστε ρε που δεν τον σκυζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ρε ου να μου χαθήτε, λαμόγια είστε εσείς καί φαίνεστε ρε, ουουουουουουου
    γιά τήν ταμπακιέρα ουδέν σχόλιο έεεεεεε;

    jim_potokias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προβλέπω flaming από διάφορα ανώνυμα μικρά στρατιωτάκια... Η αλήθεια τσούζει βλέπεις, σαν κάτι άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΒΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΥΝΕ ΤΙ ΕΞΟΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒLOG?ΤΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΦΕΣ ΠΟΥ ΤΡΩΤΕ ΚΑΙ ΠΙΝΕΤΕ ΕΝΩ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ Η ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑς ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΗ?ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΕΤΕΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ DOMAIN ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΑΛΤΕ 1.00000 ΔΙΑΦΗΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ 2 ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΕ ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΕΤΣ... ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. blepo ta kserete ola edo mesa oti 24 ores einai kapios kai parakolouthi to blog to kserete ..oti anevazi tis malakies tou kathenos apo esas pou thelete na miliste to kserete ???

    skata kserete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΥΞΟΥ ΒΡΟΜΟΣΚΥΛΟ
    ΣΚΑΤΙΑΡΗ ...ΓΑΜΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΡΟΥΦΙΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ανώνυμε που προφανώς είσαι του ksipnistere προφανώς και δεν το ξέρω, προφανώς και δε με νοιάζει να μάθω, αλλά αν αυτός θέλει να πληρωθεί αλλάζει το παραμύθι, το Blogging δεν είναι εργασία κατάλαβες, οπότε κανεις δεν είναι υποψρεωμένος να κάθετε πάνω απο ένα ksipniste να το ανανεώνει. ότι και να γράψετε πλέων ένα να ξέρετε, ο κόσμος ΞΥΠΝΗΣΕ, και χαιρομαι που βοήθησα σε αυτό, σας πήραν χαμπάρι, και εδώ, και στο youtube και στο site σας, ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΠΡΕΦΑ ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΝΑΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αστήρικτες κατηγορίες για ένα ιστολόγιο με εντυπωσιακή αναγνωσιμότητα.

    Δεν κατανοώ την επιθετικότητά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ αγαπητέ παναγιώτη μίλησα με επιχειρήματα και θα συνεχίσω αύριο... τα παιδιά κάνανε απανωτά φάουλ. εγώ δεν έχω τίποτα με το blog, ίσα ίσα ήμουν μεγάλος θαυμαστής μέχρι σήμερα, τους θαύμαζα πραγματικά, αλλά επειδή βρίσκομαι σε τρομερή ένταση επιφυλλάσομαι με αποδείξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου