Καφρίλα Ασφαλίστρων...

Αρχίσανε σήμερα να μιλάνε για τα ασφάλιστρα, και τις προϋποθέσεις αυτών που στόχο έχουν να τα αυξήσουν...

Κριτήριο θα είναι... ναι κρατηθείτε, το ΧΡΩΜΑ του αμαξώματος... εγώ λοιπόν, έχω κόκκινο αυτοκίνητο, καθότι αγαπημένο χρώμα, και πρώην γαύρος. Μου λένε σήμερα πως επειδή έχω κόκκινο αυτοκίνητο θεωρούμε επιθετικός, άρα επικίνδυνος οδηγός... έτσι αυθαίρετα defacto... επίσης μου λένε πως το αυτοκίνητό μου, προκαλεί αντίθεση στο μάτι και ως εκ τούτου προκαλώ πλέων και χωρίς να θέλω ατυχήματα...

Λοιπόν, ποια κωλοβαζέλια είναι πίσω από αυτή τη παρωδία να αποκαλυφτούν τώρα να τους γαμήσω. θα τα πιω το αίμα, το αίμα έχει κόκκινο χρώμα, τυχαίο;

ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ, δε μπορεί, από κάπου θα σκάσει ο φερεντίνος να μας πει πως μας κάνουν πλάκα.

Πλάκα πλάκα αυτό σημαίνει μήνυση. με ποιο δικαίωμα με κατηγορούν για επιθετικό οδηγό; με τι στοιχεία; που οδηγώ 9 χρόνια και δεν έχω προκαλέσει ούτε ένα περιστατικό; ή ότι προκαλώ ατυχήματα άθελά μου... για τους αναγνώστες του Blog ίσως θυμούνται το περιστατικό το καλοκαίρι που τράκαρα... ήταν βράδι και μία μαλακισμένη παραβίασε ΣΤΟΠ, αν μη τι άλλο, λόγω του χρώματος έπρεπε να προσέξει παραπάνω!!

Άρα ποιος να βγάζει αυτές τις παπάρες παρά εμπαθείς βάζελοι...

Θα σας γαμήσω και θα σας ταράξω στις μηνύσεις και στα μπινελίκια, γαμόσταυροι μπινέδες κουραμπιέδες (είναι και επίκαιρο το τελευταίο μπινελίκι).

Θα κάνετε χριστούγεννα στη σούβλα!! (το "χριστούγεννα" πρέπει και καλά να το γράψω με κεφαλαίο χ όπως και το ε στο "ελλάδα", αρνούμαι πεισματικά να διαπράξω τέτοια ιεροσυλία!!)

Σχόλια