Τέλειωσε το Lost... Ε και;;; δε πάει να γαμηθεί και αυτό... [ενημέρωση]

Όταν ξεκίνησα να βλέπω Lost ήταν μία εποχή πολύ παλιά, τόσο παλιά που κοιτάω τώρα τον εαυτό μου και έχω το ίδιο έκπληκτο βλέμμα με το να βλέπω τον Jack πόσο νεότερος ήταν στην first season...

Ξεκίνησα με DVD αφού μου την πρότεινε τη σειρά ένας φίλος βιντεοκλαμπάς, πέρασα στο streaming και στο torrenting, τελευταία και στο rapidshare, με το Lost έμαθα όλες τους τρόπους παρανομίας, μεγάλο σχολείο τελικά!!

Δε θα ξεχάσω στην 4η σαιζόν η οποία με πέτυχε στην μυτιλήνη στα τεθωρακισμένα, να τρέχω να πιάσω σε κάθε (σπάνια) έξοδο θέση στο τοπικό netαδικο ώστε να δω τα επεισόδια που έχασα...

Και πως με αντάμειψε η σειρά στον 6ο κύκλο; να καταριέμαι τα λεφτά τον χρόνο και το bandwidh που ξόδεψα.!!!!!

Ναι ΟΚ, το τέλος είναι εν μέρη αποδεκτό, όλοι ξέραμε πως ο Θάνατος έπαιζε τουλάχιστον 2 σαιζόν τώρα. Αλλά οι παραγωγοί και σεναριογράφοι κάνανε ένα μεγάλο ΦΑΟΥΛ. εγώ ήθελα με όλη μου τη δύναμη να κλάψω για τον άδικο/δίκαιο θάνατο των Losties, και επίσης στην επανασύνδεση -> afterlife, η ίδια καταραμένη σειρά δε με άφησε... με την alternate/dead timeline όταν πέθαιναν οι Losties στο νησί έλεγα, δε πειράζει, αφού θα έρθει το συνειδητό τους στην alternate, δεν πειράζει που έπεφταν σα μύγες σε όλη την έκτη σαιζόν, αφού τους ηθοποιούς τους βλέπαμε στην alternate, δε μας έλειπαν...

Όμως κανείς δε μας προειδοποίησε πως η alternate timeline είναι η κατασκευασμένη μελλοντική timeline των νεκρών ψυχών τους, αλλού μας πήγαινε (σωτηρία Σωμάτων) αλλού μας κατέληξε (σωτηρία ψυχών)...


Και τέλος αυτό που λένε όλοι, τι σκατά είναι πια αυτό το νησί; αφού λοιπόν υπήρξε και πέρασαν τόσα γεγονότα εκει πάνω, το μόνο που μας δώσανε είναι να απομυθοποιήσουν τον jacob και τον smokey, τίποτε άλλο. Ομφαλός - φελλός κλπ, φαλλοί λέω εγώ... φαλλοί μπλέ!!

Εν κατακλείδι εκεί που θέλω να σταθώ, πέρα από μία έκρηξη καφρίλας, είναι πως η σειρά αλλιώς ξεκίνησε, αλλού πας πήγε και αλλού κατέληξε... όσοι αρχίσανε να βλέπουνε Lost κανένας λόγος δεν έμεινε που να τους ικανοποιεί στο τέλος... ότι έμεινε ήταν μία αμερικανιά, σαν το Book of Eli, όλα η θρησκεία, όλα γύρω απο κει, όλα να πουλήσουν περισσότερες βίβλους και να πάμε περισσότερο στην εκκλησία να αφήσουμε εκεί τα λιγοστά μας χρήματα (χωρίς απόδειξή αφού δεν φορολογείτε η εκκλησία)... Άποψή μου.



btw... το απο κάτω εναλλακτικό τέλος είναι στην πραγματικότητα ότι συνέβη...

Τελικά είμαι μπροστά... κοιτάξτε τι είχε το πιό πρόσφατο επεισόδιο των The Simpsons...:





Σχόλια

  1. Κάτι ήξερα και σταμάτησα στην πρώτη σαιζόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε διαφωνώ μαζί σου ως προς το τελευτάιο, περί εκκλησίας. Αν το παρατήρησες, η εκκλησία στην οποία μαζεύονται στο τελευταίο επεισόδιο οι χαρακτήρες μόνο χριστιανική δεν είναι. Οι υπεύθυνοι της σειράς φρόντισαν να την "μπολιάσουν" με κάθε λογής θρησκευτικά και όχι μόνο σύμβολα, όπως το άστρο του Δαβίβ, το Γιν και το Γιανκγ και βέβαια ο σταυρός. Επιπλέον, η λέξη παράδεισος δεν αναφέρεται ούτε μία φορά. Είναι χώρος ανάπαυσης και γαλήνης, όχι η δικαίωση του χριστιανισμού, του ιουδαισμού ή οποιασδήποτε άλλης θρησκείας.

    Ευχαριστώ για το βήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. artemis Η αλήθεια είναι πως δε το παρατήρησα και μου κάθετε πολύ πιο καλά να ξέρω ότι δεν ήταν ένας χριστιανικός ναός παρα ένας πολυθρησκευτικός ναός (μιας και οι Losties κατάγονται από σχεδόν όλη την υφήλιο με διαφορετικά ήθη έθιμα και θρησκείες)

    Παρόλα αυτά μείνε στο πρώτο μισό της τελευταία παραγράφου, πιστεύω είναι πολύ πιό αντικειμενική από το άκρως υποκειμενικό δεύτερο μισό... :P

    Σε ευχαριστώ εγώ που διάβασες το κείμενό μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου