ΕΦΤΑΣΕΕΕΕΕ, διαβάσατε διαβάστε να καφριλιάσετε XD

Ο δικός σας Κάφρος μετακόμησε αυτή τη βδομάδα, από την Δευτέρα που μας περασε μεταφέρθηκε σε πιο ευάερες, ευήλιες , ήσυχες εγκαταστάσεις.

Κατά τη μετακόμηση δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα ευτράπελα τα αξιοπερίεργα και οι καφρίλες… 2 εκ των οποίων θα σας περιγράψω σήμερα.

Καφρίλα Πρώτη:

Στο νέο σπιτικό προυπήρχε γραμμή ΟΤΕ, και καθώς δεν θα ήθελα με την καμία να ξαναπεράσω τον γολγοθά μεταφοράς σε Τρίτη εταιρία (τουλάχιστον όχι άμεσα) είπα να βάλω connx.

Ήξερα πως σε συνδέσεις connx έχεις μία κάποια μεγαλύτερη ποιότητα στις υπηρεσίες, δηλαδή mbit πιο κοντά σε αυτό που πληρώνεις.

Κάνω λοιπόν την αίτηση και μου λένε θα περιμένετε την ενεργοποίηση… ρωτάω σε κανα δυό βδομάδες; Και απαντάνε σε μία!!! Ω λέω μεγαλεία ο ΟΤΕς… δεν περνάνε 4 μέρες η DSL γραμμή ενεργοποιήθηκε!! Μιλάμε τρελάθηκα… μετα πολλά βάζω το άχρηστο ενσύρματο ρούτερ που μου δώσανε να δω ταχύτητα…

Σημειοτέων στο σημείο που βρίσκομαι το Dslam απέχειπάνω από 2,5 Km συνεπώς ο ΟΤΕ δεν με άφηνε να πάρω την 24αρα, άρα μονόδρομος η 8αρα…

Κάνω speedtest.net Και…… 10 ΜΒΙΤ!! Τον χριτό τους και την παναγία τους, κατάφορη αδικία για τους πελάτες τρίτων εταιριών καθώς η forthnet με τα περιβόητα 24 μισό χιλιόμετρο πιο κοντά στον ίδιο κόμβο και πιάνει 1 με 2, και εγώ 8 ΜΒΙΤ και έχω 10 στη γραμμή μου.

Μα δεν υπάρχει κάποιος να τους ελέγχει; Η υποψία μου έγινε βεβαιότητα. Ο πούστης ο οτέ δίνει πόρτες στους πελάτες του. ΤΕΛΟΣ.

Και έτσι οδηγούμαστε στη δεύτερη καφρίλα…

Ότι αφορούσε την σύνδεση στον υπολογιστή ήταν όλα περίφημα… εκτός του messenger που έτρωγε κάποια disconnects… Λέω λοιπόν, δεν βάζω το PS3 να ρίξω 2,3 online multiplayer rounds να σκίσω Noobika κωλάκια; Αμ δε!!


Όλα ΟΚ στα connection tests αλλά το γαμημένο το NAT Type μου έκανε όλο Fail. Που να σου ξεσκίσω... ρε απο δω ρε απο κει, τίποτα. Άντε λέω να googleάρω το πρόβλημά μου. Μαθαίνω με τα πολλά πως πρέπει να κάνω Port Forwarding στον ρούτερ, αλλά εγώ ο ηλίθιος δεν έχω ιδέα τι σκατά είναι όλα αυτά. Οπότε, αρχίζω το διάβασμα. Κάνω σημειωτέων και μία αναβάθμιση το Router Firmware αλλά και πάλι τζίφος...


Τρίτι πλέων δεν είχα καταφέρει τίποτα, αποφασίζω να καλέσω το tech support της Dlink... εξυπηρετικότατοι οι υπάλληλοι εκεί λύση δε βρίκαμε, μου είπαν να πειράξω κάποια settings πάλι τίποτα, έτσι πέρασε και αυτή η μέρα. μου είπαν επίσης να μάθω τις συγκεκριμένες Ports που πρέπει να κάνω forward από επίσημη πηγή και όχι από το google, συνεπώς Τετάρτη πρωί θα έκανα ένα τηλέφωνο στη... Tsony Hellas...


Τετάρτη και κάνω ακριβώς αυτό, αλλά ποιό είναι το τηλέφωνο; Μπάινω www.playstation.gr τίποτα, ρε απο δω ρε απο κει, ευτυχώς εκέινη την ώρα είχα έναν πολύ μόρτη στο msn και μου το έδωσε αμέσως. παίρνω λοιπόν αυτό το ρημαδο 801... Με προτρέπει να πατήσω κάτι κουμπιά μία ηχογραφημένη φωνή, και στο τέλος μου δίνει 2 σταθερά τηλέφωνα αττικής... τα τηλέφωνα που έδωσε ήταν της cometron, η δε cometron όταν την κάλεσα δεν ήξερε καν τι προσπαθούσα να ζητήσω και πως αυτοί δεν έχουν σχέση με την Sony απλά αυτοί είναι το εξουσιοδοτημένο service... Με άλλα λόγια άσχετοι.ξανα παίρνω τηλέφωνο, πάτησα κάτι άλλα κουμπιά και βγαίνει μία γκόμενα, εξηγώ τον παθό μου τον τάραχο και μου δίνει την εξής απάντηση:

Ααααα εμείς (Sony Hellas) δεν γνωρίζουμε να σας δώσουμε λύση στο πρόβλημά σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Ευρωπαικό Support, Μισό λεπτό να σας δώσω το email...

Εγώ εκεί σάστισα!! το μόνο που κατάφερα να ψελλίσω ήταν ένα αχνό, "όχι ευχαριστώ" και να κατεβάσω το ακουστικό. Ε, έκανα κάποια δευτερόλεπτα να το πιστέψω και είπα, δεν θα έρθει η παρασκευή, θα έρθει...



ΚΑΙ ΗΡΘΕ, ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟΙ ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ, ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΠΙΠΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΣΑΤΕ ΚΩΛΟ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ, ΖΩΑ ΟΡΘΙΑ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΙ Η ΜΑΙΚΡΟΣΟΦΤ ΝΑ ΣΑΣ ΚΣΕΣΚΙΣΕΙ ΤΑ ΦΑΡΔΟΥΛΑ, ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΕΣ ΚΗΦΙΝΕΣ ΠΡΟΤΟΖΩΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ, ΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΑΙΛ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΣΑΠΟΡΤ, ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΑΣ ΥΠΟΧΡΕΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ;;;;;


Αφού λοιπόν ξεθύμανα μετά από κάποιες ώρες με τους μαλάκες τους έλληνες, είπα να στείλω το mail, και το έστειλα, οι άνθρωποι μου απάντησαν και έτσι έχοντας τα απαραίτητα στοιχεία κάνω ένα τηλέφωνο πάλι στη Dlink...μου λένε να τραβήξω φωτογραφίες τα settings του PS3 και screenshots τα αντίστοιχα του router... Αχχχχ, εμπρός λοιπόν καλό μου κινητάκι, δουλειά δεν είχε ο διάολος τραβούσε .... εχμ ναι... Απάντηση μισή ώρα μετά μετά με την επιβεβαίωση πως απο πλευράς μου όλα ήταν καλά, και κάποια επίσης Minor tweaks να κάνω, που πάλι δεν μου έφεραν αποτέλεσμα...

Ξανά Mail Με ρωτάνε... που το βρήκατε αυτό το firmware; Στο site σας απαντάω... και εκεί μείναμε για σήμερα...


Πέμπτη και εγώ να παλέυω πάλι μόνος μου, mail από dlink κανένα... Απηυδώ και τους στέλνω εγώ ένα το απόγευμα και τους λέω, "Καλά με ξεχάσατε; Θα μου δώσετε καμιά επιπλέων οδηγία η να αρχίσω διαδικασία επιστροφής" Το κόλπο φάνηκε να πιάνει διότι Σήμερα το πρωί παρασκευή, ήρθε εκτενές Mail με περισσότερες ρυθμίσεις-αλλαγές, προτροπή να κάνω downgrade στο firmware που είχε όταν το αγόρασα διότι αυτό που έχουν στο επίσημο site τους είναι BETA!!!


Ε ρε και με πιάνουν κάτι νεύρα..... ΚΑΙ ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΓΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΣΕΡΒΕΡ ΣΑΣ?? ΖΩΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ, ΠΑΠΑΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ. ΑΝ ΗΤΑΝ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΩΣΤΟΥΣΑΜΕ ΣΕΝΤΣΙ...


Τεσπα, άντε λέω να κάνω downgrade, περνάω τα νεότερα settings στο αρχικό firmware Πάλι τίποτα!!, μου είπανε βέβαια ως ύστατη λύση να κάνω ακόμα ένα downgrade... να πάω δηλαδή σε ακόμα πιο υποβαθμισμένη έκδοση λογισμικου... μα το θέμα είναι να έχω την πιο New and improved... αλλά λέω τι σκατά, εδώ 5 μέρες έχω δοκιμάσει τα πάντα...


Φλασάρω λοιπόν σήμερα το μεσημέρι την αρχαία έκδοση στον ρούτερ... Ε ρε γλέντια, το μενού τελείως διαφορετικό, settings τελέιως για τον πούτσο. Χρειαζόμουνα κάποια νούμερα που αν δε τα έβαζα δεν μπορούσα να συνδεθώ στο Internet... ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΚΙΝΗΤΑΚΙ #2 με τα 200 ΜΒ data plan!!! google search και... κολάει!! ε ρε τη γαμημένη μου τύχη μέσα. γαμό το σόι σου ρε μπουρδέλο κινητό και τα λοιπά και τα λοιπά... βγάζω μπαταρία και επαναλαμβάνω... εδέησε, δούλεψε και βρήκα τα νούμερα, τα έβαλα και Ω συνδέθηκα!! αχ τι καλό κινητό λολ...


μπαινω στο PS3 και επειδή έγιναν όλα reset έπρεπε να ξαναπεράσω όλα τα settings της wireless settings απο την αρχή. Αλλά λέω πολύ μανίκι, δεν κάνω ένα default connection δίχως custom IP, DNS, MTU, UPNP κλπ;;; ε και κάνω, ε και κάνω και ένα test connection...


Ε ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΔΟΥΛΕΨΕ....



ΕΝΑΣ ΓΟΛΓΟΘΑΣ 5 ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΕ ΤΙΣ DEFAULT ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟ FIRMWARE....



ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΟΥ, ΓΑΜΩ ΤΗ D LINK, ΓΑΜΩ ΤΟ PLAYSTATION ΓΑΜΩ ΤΑ FIRMWARE ΓΑΜΩ ΤΑ 5 ΒΡΑΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ 5 ΜΕΣΗΜΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ, ΓΑΜΩ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΤΗ ΣΟΝΥ ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΤΣΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ, ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΓΑΜΟΤΑΛΕΝΤΟ


Επίσης Kudos στο tech support της Dlink, όπου δεν είχε αναμονή το κέντρο τους, ήταν πάντα εξυπηρετικοί και με παρότρυναν όταν όλα είχαν αποτύχει να κανω την υποβαθμιση. Αλλά τη θέλανε και αυτοί την απειλή τους για να πάρουν μπρος...


Σονυ, αντε τράβα και γαμήσου, που θες και να λέγεσε επίσημη αντιπροσωπία, άντε μάθε δυο πράγματα και μετά κουνήσου, άντε εξελλήνισε κανένα PS Store και φέρε τις δωρεάν υπηρεσίες που λείπουνε... Μαλακισμένη και άχρηστη... που στήσει τσαντίρη η λουκά στην είσοδο και να σας πρίζει τα αρχίδια. και φυσικά.... ΝΑ ΑΠΟΤΥΧΟΥΝΕ ΟΙ ΞΣΕΣΚΙΜΕΝΕΣ ΣΑΣ 3D ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, ΑΕΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟΝ


Το τελευταίο Mail που έστειλα στην dlink ήταν πέρα απο τις ευχαριστίες μου η απορία μου γιατί η λύση δώθηκε από παλαιότερο firmware... η εξής αφοπλιστική απάντηση στάλθηκε λίγα λεπτά μετά... "

Δυστυχώς δεν έχουμε βρει κάποια στοιχεία για το τί ακριβώς δημιουργεί την βλάβη.

Ούτε για το πως λύνεται.

Η ίδια η sony επίσης δεν έχει ανακοινώσει λεπτομέρειες για το πρόβλημα (ισχύει και με routers άλλων εταιριών) το οποίο είναι σπάνιο."


Εν ολίγοις, ουφφφφφ, πόνεσε το κεφάλι μου και δεν ξέρω και εγώ πόσα εγκεφαλικά κύτταρα έκαψα.... πάω να χώσω το κεφάλι μου στην κατάψυξη, και μετά... να παίξω λίγο Online :P



Σχόλια