Η Οδύσσεια μιας αναβάθμισης.


Δεν περιγράφω συνήθως τις αναβαθμίσεις λογισμικού των συσκευών μου... κακώς, διότι τις περισσότερες περιπτώσεις είναι μία περιπέτεια από μόνες τους!

Στην προκειμένη περίπτωση έχω το κινητό μου, Xperia Z Ultra, στο οποίο μόλις έγινε διαθέσιμη η αναβάθμιση από Kit Kat σε Lollipop. Έλα όμως που ως Power User θέλω Root, και δεν υπάρχει τρόπος να κάνεις Root την Lollipop ενώ... βρίσκεσαι σε Lollipop.!

Οπότε παίζω το παιχνίδι της αναμονής, με αρκετό διάβασμα στα xda forums και όχι μόνο, χθες έπεσα πάνω σε ένα ενδιαφέρον thread, από Kit Kat περνάς κατ'ευθείαν Pre-Rooted Lollipop ROM. Ε, λέω εδώ είμαστε, η αναμονή τέλος! Ώρα για το δύσκολο κομμάτι.

Η Διαδικασία έχει ως εξής, πρέπει να βρίσκομαι σε Rooted Kit Kat η οποία διαθέτει Recovery, ως εδώ... το χω! Έπειτα πρέπει να προετοιμάσω την αναβάθμιση 5.0.2 διότι δεν υπάρχει έτοιμη!!! κοντολογίς πρέπει να χρησιμοποιήσω το εργαλείο xperifirm ώστε να κατεβάσω την 0fficial 5.0.2 Rom της αρεσκείας μου (GR δηλαδή), να την πακετάρω σε ftf bundle μέσω Flashtool, να κατεβάσω σε flashable zips τα Super User (για Root) και Recovery για... ναι, το Recovery, και με ένα ακόμα διαφορετικό εργαλείο να "συνδυάσω" αυτά τα τρία αρχεία σε ένα, ώστε να το φλασάρω από το τωρινό μου Recovery.

Και όλα αυτά θα πήγαιναν γρηγορότερα, αν για το ξεπακετάρισμα και αναπακετάρισμα χρησιμοποιούσα το Desktop μου, αντ' αυτού για να μείνω "παραγωγικός" την κάνω αυτή την διαδικασία από το πισί της δουλειάς με έναν Pentium 4 | 2 GB ram....... ώρες!!

Τι καλά που θα ήταν μόνο αυτή η διαδικασία ε; Όμως μένει και η συσκευή διότι με το φλασάρισμα χάνονται τα πάντα, συνεπώς πρέπει να κρατήσω backups από Settings και φυσικά να μεταφέρω τα αρχεία μου. Δύστροπα Πράγματα -_-'

Μετά από ώρες λοιπόν... Ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση με επιτυχία:


Ευχάριστη έκπληξη; Με το Lollipop ότι εφαρμογές είχα άρχισαν να κατεβαίνουν αυτόματα, όπως επίσης αυτόματα κράτησε και το log κλήσεων στον Dialer αλλά και τα Passwords των WiFi που είχα συνδεθεί!!
Google, I Love ya

Σχόλια