Περί PS3 Jailbreaking

Παλαιότερα είχα αναφερθεί για το PS3 Jailbreaking και πόσο υποστηρικτής ήμουν, αν και δεν αλλάζουν σχεδόν 4 χρόνια μετά οι απόψεις μου, ένα χρόνο έκτοτε είχα γράψει ένα άλλο κείμενο όπου περιέγραφα τα αρνητικά του, και για κάποιο λόγο δεν το είχα δημοσιεύσει στο Blog, μάλλον θα μιλούσα με το enternity για δημοσίευση εκεί, αλλά δε θυμάμαι τι έγινε...

Η Επίπτωση του PS3 Jailbreaking

Το περασμένο καλοκαίρι σημάδεψε το PS3 και τη Sony, έσπασε το PS3, χαρές και πανηγύρια στους απανταχού hacker, pirates, homebrew, tech κύκλων. Ξεκλειδώνονταςμία συσκευή όμως εκτός απότις θετικές επιπτώσεις έχει και τις αρνητικές.

Αρνητικές όπως οι φήμες που θέλουν τη Sony να υιοθετείένα νέο σύστημα με CD Keys για τα παιχνίδια της κονσόλας, παιδεύονταςουσιαστικά τον νόμιμο χρήστη. Δεν μπορείς να κατηγορήσεις όμως την εταιρία αφού κοιτά το συμφέρον της.
Απότην άλλη είδαμε ενδιαφέρον πράγματα που μέχρι πρότινος μόνο στο PC βρίσκαμε αντίστοιχα παραδείγματα, Modding των παιχνιδιών. Έμπειροι hackers τροποποιούν τον κώδικα παιχνιδιών προσφέροντας αλλαγές και ξεκλειδώνονταςστοιχειάεξ'αρχής. Μπορείς για παράδειγμα στο Dead Rising να έχεις ανα πάσα στιγμή όλα τα όπλα με όλους στουςσυνδυασμούςέτοιμους προς χρήση, στο Just Cause είδαμε παραδείγματα αλλαγής του Voice Over!
Όμως εκτός από Cheats και Unlocks που ενισχύουν την Single Player εμπειρία είδαμε δυστυχώςδείγματα Hacking και στο Online Μέρος της κονσόλας. Όλοι θα διαβάσατε προφανώς για τα security breaches του Call of Duty Modern Warfare 2...
Σαν χρήστης παίζω αρκετά online, το τελευταίο διάστημα βαρέθηκα το Black Ops μιας και έχω κάνει δύο φορές Prestige και λόγω του ότι η Killzone Beta αρνείταιπεισματικά να κάνει Machmaking αποφάσισα να ασχοληθώ με το Online Multiplayer του Modern Warfare 2, πράγμα που δεν είχα κάνει το 2009 μιας και φρεσκοαπολυμένος απότον στρατό είχα ενός έτους Sinle Player παιχνίδια να τερματίσω.
Αν και καρμπόνμε το Black Ops έχει αρκετέςδιάφορεςώστε να με κερδίσει και αυτό, έτσι άρχισα να παίζω... τρεις μέρες και είχα φτάσει 15 level, βοήθησε και το γεγονός ότι έχω πρότερη εμπειρία, και χτες έγινε το μοιραίο.
Είχε ξεκινήσειένα match, και το Jump μου φαινόταν λίγο πιο αργό, λέω μπα ιδέα μου είναι, μέσα στο πρώτο λεπτό άρχισαντα παράξενα, πόρτες και ανοίγματα φράζονταν κατά βούληση, Killstreak Rewards ερχόταν καταπάνω μου σε απελπιστικά γρήγορους ρυθμούς, δεν μπορούσα να κάνωreload, οι αντίπαλοι παίκτες ή θα ήταν αόρατοι, ή σταθεροί σε συγκεκριμένα σημείαστις πίστεςκαι δεν θα σκοτώνοντανμε τίποτα... και γενικότερα αλλοπρόσαλλαπράγματα. Επειδή δεν μου είχε ξανατύχει έκατσα σε όλη τη διάρκεια να δω τι παίζει. Μόλις τελείωσε το “παιχνίδι” και επιστρέφοντας στο κεντρικό μενού μου βγάζει ένα μήνυμα ότι παραβιάστηκε η ασφάλεια και με αποσύνδεσε...
... μόλις επανασυνδέθηκατι αντίκρισα.Το Level μου τερμάτισε στα 70, και όλα τα όπλα και Killstreaks είχαν ξεκλειδωθεί.
Λέω έφαγε bug, σβήνωκονσόλα, την ανάβω και ξαναμπαίνω. Ναι, μετά το παιχνίδι αυτό έγινα Maxed Out.

Το πόσο με λύπησε αυτή η τροπή δε λέγετε, πλέων με Maxed Level δεν έχεις λόγο να ασχολείσαι, και με Maxed Level το Machmaking σου επιστρέφει παίκτες οι οποίοι είναι σκυλιά και ξέρουν τέλεια το παιχνίδι, εγώ καλά καλά τους χάρτες δεν πρόλαβα να μάθω.
Το Jailbreaking λοιπόν μου κατέστρεψε ένα παιχνίδι που όντως ήθελα να παίξω τίμια, Θα μου πεις, κάνε ένα νέοuser account και παιξ'τοεκεί, ΟΧΙ, δεν είναι λύση αυτή, ούτε οι φίλοι μου θα μεταφερθούν, ούτε έχω καμία σκασίλα να ξεκινήσωαπό το μηδέν ούτε ξαναπαίρνω το ρίσκο να ξανασυμβεί. Δυστυχώς, το Jailbreaking γυρίζει μπούμερανγκ, είτε είναι σε Online Hacking είτε σε τρόπους καταπολέμησης απότην Sony.

3 Χρόνια μετά, δεν άλλαξε τίποτα όσο αφορά τα Αυθεντικά παιχνίδια διότι το jailbreaking δεν έπιασε, η Sony το αντιμετώπισε και έτσι δεν εξαπλώθηκε. Στο κομμάτι του Online το πρόβλημα υφίσταται ακόμη, αλλά κυρίως στα CoD's όχι όμως κάτι τραγικό.

All is good then!

Σχόλια