Το Δέκατο τρίτο κινητό

Και κάπως έτσι, επειδή είχα ήδη σπάσει 2 τζαμάκια και με ενοχλούσε η TPU, μου έπεσε κάτω το V10 και έσπασε το digitizer, ωραία, αντρικά και τίμια, διότι είμαι μαλάκας.

Και τώρα τι;

To LG G Flex 2 έγινε αντικατάσταση με το LG G5 από την Procordia επειδή το FLEX είχε πάθει ψόφο. Αν και το G5 δεν είναι στα γούστα μου και δε θα το διάλεγα ποτέ, έχει ορισμένα καλά που θα γίνει το νέο μου daily driver, ή τουλάχιστον έτσι έπεισα τον εαυτό μου λόγω αφραγκίας :/

Βέβαια από πέρυσι τα γαμημένα τα galaxy κρατάνε τιμές, οπότε δε βοηθάει η κατάσταση, αν έπρεπε ντε και καλά να πάρω ένα τώρα θα ήταν το LG V30 που έχει αποδειχθεί πολύ καλό κινητό αλλά ευτυχώς έχει υποστεί το περίφημο LG Devaluation και είναι προσιτή η τιμή του.

Τουλάχιστον στα χαρτιά το G5 φαίνεται καλύτερο από το V10... στα χαρτιά... πάντως αν δε συνέβαινε το ατύχημα δε θα το άλλαζα, είναι ΦΟΒΕΡΟ κινητό το V10

Σχόλια