Case Study: Αντινεοταξίτης 2019

Δε θα το κρύψω, για ένα μεγάλο διάστημα της ζωής μου η ύπαρξη αυτού του Blog ήταν "αντινεοταξίτικο" με τον εαυτό μου να δηλώνω "αφυπνισμένος" και Πολέμιος της ΝΤΠ μέχρι που έκανα αυτό που πρεσβεύουν αυτοί οι άνθρωποι, αμφισβήτησα τα πάντα, ΤΑ ΠΑΝΤΑ όμως, έκανα δικιά μου έρευνα και ανακάλυψα ότι όλα (έως ένα σημείο) είναι μπαρούφες, κουραφέξαλα και ιστορίες για αγρίους.

Ούτε πεφωτισμένοι, ούτε σαύρες, ούτε συνωμοσίες στοχευμένες κατά των Ελλήνων, ούτε ΕΛ ούτε Ελάνιοι, ούτε χάλκινα διαστημόπλοια από την Ανδρομέδα (που και εκεί κατοικούν Έλληνες) ούτε τίποτα, όλα παραμύθια.
Οι ιστορίες συνωμοσίας είναι αυτό, ιστορίες, και ναι, ενδεχομένως να υπάρχουν στ'αλήθεια κάποιες, αλλά αυτές άντε να αποτελούν το 1% όλου του οχετού που αναπαράγουν τα πατριωτικά κατά τ'άλλα blogs και youtubers.

Δεν είναι τυχαίο που όχι μόνο εγώ, αλλά πολλοί ακόμα ξεκαβλώσαμε από την μόδα του αντινεοταξισμού και της υποτιθέμενης αφύπνισης και τα Blogs/Σελίδες/Κανάλια μειώθηκαν σημαντικά από την έξαρση που είχαν πριν 10 χρόνια. Γιατί; μα ήδη το είπα, είναι σχεδόν όλα μαλακίες, και ακόμα και σε αυτό τον τομέα εξυπηρετούνται συμφέροντα, είτε για τα όποια κλικ-διαφημίσεις-subs-follows-likes-hearts καταφέρουν ακόμα κάποιοι "πατριώτες" να πιάσουν είτε για καταπίεση και αναγωγή των δεινών που βιώνουμε σε απώτερες σκοτεινές δυνάμεις και όχι στην πηγή του προβλήματος (τι ψηφίζουμε ας πούμε) και ούτω καθεξής.

Η μαλακία όμως σε κάποιους έγινε συνήθεια, όταν επιβάλεις τον εαυτό σου σε αυθυποβολή πιστεύεις κάθε ψέμα και οποιαδήποτε αντίθετη άποψη από αυτή που παγίωσες στο μυαλό σου υστερόβουλα αναγάγετε σε εχθρό και πολέμιο της υποτιθέμενης αλήθειας που πρεσβεύεις. Αρχίζεις και βλέπεις παντού έξτρα συνωμοσίες και φαντάσματα λες και όλοι όσοι δεν τάσσονται στον "στρατό σου" αυτόματα τα παίρνουν από τις τσέπες των ιλουμινάτι.

Αφορμή για αυτό το post η... "Βασούλα", σε είχα κάπου ψηλά κάποτε, τότε που δεν ήξερα καλύτερα, όμως είσαι τρανό παράδειγμα της κατάντιας των "αφυπνισμένων 2019"
Υπέροχη και αγαπητή γιουτιούμπερ (παλαιά και δικιά μου) με στρατιά "αφυπνισμένων" από πίσω της, ανεβάζει Click bait βίντεο προωθώντας ένα δεύτερο κανάλι που έχει, because reasons, ήλθα άμεσα αντιμέτωπος μαζί της στα σχόλια καθότι συνδρομητής της μέχρι τότε, εκφράζοντας το αυτό, και αντί να ζητήσει συγνώμη μου έσυρε τα εξ'αμαξης. Κλασική περίπτωση βλάβης, δηλαδή αν δεν είσαι μαζί μου, είσαι εχθρός μου, μέση/ουδέτερη στάση να μην υπάρχει ε;



Όσο μεγαλώνω τόσο παγιώνεται η αντίληψη που έχω ότι όσοι βαυκαλίζονται αντινεοταξίτες, δεν έχουν οικογένεια, δουλειά, υποχρεώσεις και αυτόματα επειδή δε τα έχουν όλα αυτά ή μέρος αυτών, το σύστημα τους πολεμά για να μη τα έχουν μέσα από θεωρίες συνωμοσίας υποταγής και εξάλειψης.... τουλάχιστον αστείο... οριακά επικίνδυνο.

Τουλάχιστον εγώ δε θα την κάνω <<Ευτύχης Μπλέτσας>> να αρχίσω δηλαδή να διαγράφω ότι είχε να κάνει με τον "αφυπνισμένο" παλιό εαυτό μου. Ας είναι καλά το παλικάρι εκεί που βρίσκεται, I wont judge.

Σχόλια

  1. ναι..γιατί σου πήρε τόσο καιρό να το ξεπεράσεις;
    και γιατί μολύνεις το ωραίο σου blog με τοξικές συζητήσεις
    και επίσης...γιατί παρακολουθέις τέτοια άτομα στο Youtube?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Blogs σα το δικό σου είναι που παραμένουν μία αχτίδα φωτός και ελπίδας στην σημερινή -πεθαμένη- μπλογκόσφαιρα.

      Τη τοξικότητα τη βγάζω από μέσα μου, διοχετεύοντάς τη στο ιστολόγιο, και αυτό μου κάνει καλό, το Blog είναι σα τον δωρεάν προσωπικό μου ψυχολόγο :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου