Platinum #52 Call of Duty Modern Warfare Remastered

Η πρώτη πλατίνα για φέτος και δυστυχώς από τη στιγμή που η Sony κόβει τα παιχνίδια για PS3 & Vita από την Plus υπηρεσία θα πέσουν και οι πλατίνες.
Just Another Day At The Office

Είναι η πρώτη φορά που αποκτώ το platinum σε CoD και αυτό γιατί δεν εμπεριέχει Online Trophies. Οπότε το θεώρησα ευκαιρία μιας και αυτό το CoD είναι ειδικά χαραγμένο στη μνήμη μου. Αφ'ενός το Campaign του άφησε εποχή, αφ'ετέρου το Multiplayer έκανε το ίδιο και ακόμη περισσότερο, όμως εμένα θα μείνει για πάντα χαραγμένο στη μνήμη μου διότι ήταν το πρώτο CoD που τερμάτιζα, διότι τα προηγούμενα είχαν θέμα 2ο ΠΠ που απλά δεν είμαι φίλος και θα το τερμάτιζα σε μία έξοδό μου από το στρατόπεδο πετσοφά που υπηρετούσα.

Είχα πάρει έξοδο και βγαίναμε κατά τις 12 το μεσημέρι και επιστρέφαμε το βραδάκι, μία μέρα λοιπόν αποφάσισα να την αφιερώσω στο Campaign του στο ένα και μοναδικό Internet Cafe της Καλλονής και το τερμάτισα in one sitting.

Ξανά παίζοντας το μετά από 10 χρόνια μου ξύπνησε ευχάριστες μνήμες, το Campaign εξακολουθεί και είναι φοβερό και φυσικά η πλατίνα ήταν τιμής ένεκεν. Το Multiplayer του πάντως είναι πολύ meh, δε γέρασε καλά.

(δισκλέιμερ, η ανάρτηση έγινε 21/3 απλά τη γύρησα πίσω στο χρόνο διότι ανακάλυψα ότι τον Ιανουάριο ξέχασα να κάνω ανάρτηση)

Σχόλια