Τέλος εποχής για το Jim P's Space

It was long overdue που λένε...

Οι εποχές αλλάζουν, και ειδικά Online οι μόδες είναι για λίγο.

Θυμάμαι πριν 10 χρόνια η μόδα των Blogs ήταν στο ζενίθ, όλη η νεολαία όπως και γω τότε που ήθελε να κάνει/αφήσει το Statement της άνοιγε ένα ώστε να κάνει το κομμάτι του. Όχι πολύ διαφορετικά ξεκίνησα και εγώ στην τότε διάσημη blogging πλατφόρμα MSN Spaces/Windows Live Spaces με το πρώτο μου Post ως ένα "post memorabili" του πρώτου μου User Article για Gaming site.
Η ονομασία: Spaces η υπηρεσία, Jim P το alias μου, δεν ήθελε πολύ να δέσει :P

Έκτοτε συνέχισα μέχρι που η Μ$ αποφάσισε να το κλείσει με την επιλογή export τα posts σε άλλη πλατφόρμα, έτσι κράτησα το όνομα και συνέχισα το Blogging στον Blogger της Google. Ο καιρός πέρασε και αποφάσισα να κάνω ένα Spin-Off, το παρόν blog, με ειδική θεματολογία τις καφρίλες, για ένα διάστημα πήγε πολύ καλά, μέχρι που... το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, για λίγο καιρό η κοινοποίηση των δημοσιεύσεων στο facebook είχε κάποιο νόημα, αλλά διαπίστωσα στη δική μου περίπτωση πως δεν δούλευε το όλο concept, και με τα Privacy Settings που χρησιμοποιούσα αλλά και τους φίλους που έχω εκεί διαφαινόταν μία ματαιότητα.

In retrospect θα ήταν καλύτερα να είχα μετατοπιστεί ο ίδιος στο Facebook ως θεματικό Account/Page με ένα IfTTT σκριπ για αναδημοσίευση στο Twitter αφού έβλεπα ότι το Blogging πεθαίνει, το κακό είναι πως είχα μεγαλώσει και μαζί πέταξε και η όρεξη.

Πλέον δεν έχει νόημα καν το facebook μιας και η νεολαία, που δεν ανήκω, κάνει χρήση νέων μέσων όπως Instagram και Snapchat που δεν έχω καν Account για αυτά.


Συνεπώς πάρθηκε η σκληρή απόφαση να σταματήσω το ένα από τα δύο, κράτησα αυτό που αγάπησα περισσότερο και ας ήταν νεότερο, έχω μεταφέρει όλα μου τα Post εδώ, you know, for posterity.

Το θέμα είναι να υπάρχει όρεξη, δεν το έκανα ούτε για λεφτά, ούτε για δόξα, το έκανα για μένα και χάρηκα που υπήρχε ανταπόκριση, με το Paradigm Shift που γίνεται Online κάποια πράγματα πρέπει να πεθάνουν, 12 Χρόνια εδώ λοιπόν, "όσο πάει" και αυτό...

Σχόλια