Platinum #36 Life is Strange [PS4]

Οι δύο τελευταίες πλατίνες ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για μένα, όχι μόνο να τερματίζεις ένα παιχνίδι δίχως να το παίξεις, αλλά και να κάνεις Trophy Hunting επίσης δίχως να σε νοιάζει το ίδιο το παιχνίδι. Αυτή τη φορά πάλι έχω μία πρωτόγνωρη, διαφορετική, εμπειρία.

Life is Strange, ένα Walking Simulator, Critically Acclaimed, που έφτασα τόσο κοντά να το αγοράσω όταν σε πρόσφατο Sale έπεσε στα 5 ευρώ, αλλά κρατήθηκα γιατί το έβλεπα σοβαρό Contender για Plus Game. Και.... σχεδόν, το παιχνίδι δόθηκε για τον μήνα Απρίλιο στις ασιατικές χώρες, και επειδή το Hong Kong έχει παιχνίδια στα αγγλικά, έκανα ένα νέο ακάουντ, και ενεργοποίησα μία 24 ωρη Trial Plus συνδρομή, ίσα ίσα για αυτό το γαμοπαίχνιδο.
Και ναι, μέσα σε 2 μέρες απέκτησα το πολυπόθητο πλατινένιο τρόπαιο και φυσικά μου έφυγε και ο σεβδάς του συγκεκριμένου παιχνιδιού, όπου... Spoiler Warning:

Το παιχνίδι καταλήγει σε αυτή την απόλυτα ανάπηρη, ξεπερασμένη, τραγική δυαδική επιλογή, και ως αλάτι στην πληγή της βλακεία του, κανένα Ending δεν είναι Definitive και επεξηγηματικό.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από μία ιστορία να μη κλείνει στο τέλος, είναι σα να πέταξα 48 ώρες για ένα γαμημένο Platinum. θα μου πεις, οι δύο προηγούμενες; ΔΕ ΤΑ ΕΠΑΙΞΑ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ, έκανα Text Skip, δε με ένοιαζε, δε δέθηκα με χαρακτήρες, δεν έκανα εικασίες στο μυαλό μου, δεν έλυσα γρίφους, δεν ασχολήθηκα με το Story.

Οπότε άντε στην ευχή και αυτό και ευτυχώς γλίτωσα 5 ευρώ :P

Σχόλια