XBOX: GET


Όχι ότι το XBOX One είναι Grand Star, far from it, απλά νοιώθω... ολοκληρωμένος που πλέον κατέχω μία κονσόλα της Microsoft.

Ναι, ο μπλεβαμμένος - βλαμμένος PS Generation Gamer που ακούει στο alias Jim P επιτέλους θα γευθεί τον πράσινο εμετό της M$...

Όχι, νταξ, αστειεύομαι. Ο κύριος λόγος που δεν είχα ποτέ XBOX κονσόλα είναι επειδή δε με τραβάνε τα Exclusives του και δεύτερον προφανώς οικονομικός. Έφτασα πολύ κοντά την περασμένη γενιά να αποκτήσω ένα 360 αλλά για.... Χ λόγους ('έλεος') δεν προχώρησα. Γενικά όμως είχα εμπειρία πάνω στην κονσόλα και στα παιχνίδια της λόγω εργασίας, αλλά πολύ περιορισμένη.


Όσο λοιπόν μεγαλώνω θέλω να έχω πιο σφαιρική άποψη της βιομηχανίας, και κακά τα ψέμματα ο μόνος τρόπος γιαυτό είναι η first hand εμπειρία. Το 2016 λοιπόν σηματοδοτεί την πρώτη φορά που κατέχω και τις τρεις κονσόλες μιας γενιάς, ας είναι καλά ο Γερμανός δηλαδή.
Το ας είναι καλά, είναι σχετικό, κατα την τοποθέτηση της παραγγελίας σου δίνεται η δυνατότητα να μην χρεωθείς μεταφορικά αν βάλεις παράδοση σε κατάστημα, παρατήρησα ότι δεν είναι Listed τα δύο καταστήματα της περιοχής μου και έβαλα ένα στην τύχη, καπάκι στέλνω email για την διευκρίνηση και μου απαντούν πως α) δε συνεργάζονται όλα τα καταστήματα με το Online, άρα δε γλιτώνω τα 3 ευρώ μεταφορικά, και β) δεν γίνεται τροποποίηση της υπάρχουσας παραγγελίας, άρα πρέπει να την ξανακάνω, και λέω εγω, αν τα κομμάτια ήταν λίγα και έχανα τον αυξοντα αριθμό μου θα έπρεπε να ξαναστείλω Special mail οπως πέρισυ; Επίσης 3 μέρες μετά και ακόμα δε μου απάντησαν που είναι η 3μηνη Live συνδρομή που υποτίθεται ήταν δώρο... οεο;


To 2015 λοιπον μου ξηγήθηκε σε Sales το Wii U, και φέτος με την Black Friday το XBONE
Look at it, LOOK ΑΤ THE GOD DAMN DEMON, THE BEAST

Τοποθετώντας το απλά, για 180 Ευρώ απλά δε μπορούσα να αρνηθώ αυτή την πανέμορφη λευκή κονσόλα με δύο Exclusives. Μπήκε πράσινος διάολος μέσα μου.

Ήμουν περίεργος να δω γιατί δεν έχει τόσο Traction η κονσόλα και η Microsoft Hellas αναγκάζεται να κατεβάσει παντελόνια για την προώθηση, και όσο το έκανα Unboxing άρχισα να καταλαβαίνω τα... αρκετά Downsides. Διότι που είναι η χαρά να διαβάζεις ένα κείμενο όταν όλα πηγαίνουν πρίμα;

Για ένα διάστημα στην αρχή, πριν καν τη συνδέσω, δε μπορούσα να συνειδητοποιήσω το πόσο όμορφο είναι, και η κονσόλα και το χειριστήριο, ίσως γιατί ήταν κάτι φρέσκο για μένα, αλλά δε θα μπορούσα να πω το ίδιο για το Wii U, αυτό το λες χαριτωμένο, όχι όμορφο, αλλά ξεφεύγω.


Μέσα στο κουτί βρήκα λιγότερα πράγματα από ότι περίμενα, όσο λοιπόν άρχισε να καταλαγιάζει η ομορφιά του Hardware αντιλήφθηκα ότι δεν βλέπω τα παιχνίδια που είναι στο πακέτο. Σε ένα Compartment Κάτω από ένα καλώδιο ήταν μια σακουλίτσα με έντυπα, την ανοίγω και είχε τρεις κάρτες, μία για 14ημερο Live Code, και οι άλλες δύο ήταν τα δύο παιχνίδια του πακέτου, η μία εκ των οποίων ο κωδικός ήταν "ξυστό".
Αυτό είναι για μένα ολίγον φάουλ, μιας και πάντα η Sony, και συνήθως η Nintendo παρέχει σε φυσικό μέσο τα παιχνίδια των πακέτων τους.



Αφού έκανα μερικές σβούρες την κονσόλα στάθηκα στο Controller, πραγματικά πανέμορφο, φοβερές γραμμές με το λευκό χρώμα να το αναδείκνυε σα σύνολο, μέχρι που το έπιασα. Όσο Design έχει άλλη τόση εργονομία του λείπει. Αντικειμενικός προσπαθώ να είμαι, αλλά να σημειωθεί στα πρακτικά ότι ακόμα παιχνίδι δεν έπαιξα, οπότε η γνώμη μου είναι πρώιμη.
Το Dual Shock 4 είναι πιο αναπαυτικό στο χέρι, THERE I SAID IT. Μπορεί το μεν να είναι πιο όμορφο αλλά το δε πιο αναπαυτικό, και στην προκειμένη περίπτωση προτιμώ το δεύτερο χαρακτηριστικό Every Hour of the Day. 
Εν συνεχεία το Home Button παίρνει εύσημα για το γεγονός πως υποφωτίζεται, αλλά όχι για την τοποθεσία του, η οποία είναι ψηλά και πρέπει να κουνήσεις αρκετά το δεξί σου χέρι, εν αντιθέσει με.... You've guessed it, το Dual Shock 4 που είναι πολύ πιο κοντά (αλλά όχι φωτεινό :P )
Παράπονο έχω και με το D-Pad, το οποίο για κάποιο ανεξήγητο λόγο είναι Clicky. Τέτοιο D-Pad μόνο σε κινέζικα Knock Offs έχω πετύχει, δεν ξέρω που αποσκοπεί αυτό το Clickyness.

Τέλος με τη γκρίνια μου, οι σκανδάλες, που πολύ θέλω να δω πως είναι το Rumble, αλλά μέχρι στιγμής η αίσθηση που έχω είναι... meh, δεν έχουν αυτό το Safisfaction που έχουν οι DS4 σκανδάλες, αλλά βέβαια πολύ καλύτερες από του Wii U. Όμως, όταν τις τερματίζεις κάτω, τα δάχτυλα βρίσκουν στο πλαστικό σασί, στην άκρη, και σου κάνει το δαχτυλάκι χρούτσου χρούτσου. (Τουλάχιστον δεν κάνω εκπτώσεις παραστατικότητας στο Blog μου) Ακόμη ένα φάουλ για μένα και ακόμη μία απόδειξη πόσο μπροστά είναι οι Triggers του DS4 που δεν έχουν πλαστικό σασί να τις περιβάλλει.
Unboxing χωρίς Παπαπαύλου απλά δε γίνεται.

Είναι πράγματι γελοίο και αισχρό έπειτα από αυτά να διαβάζεις άρθρα και δηλώσεις όπως αυτό. Άκου 100 εκατομμύρια; Τον Jim P δε θα τον πιάσεις κότσο Microsoft... 

Δε μπορώ όμως παρα να παραδεχτώ ότι έχει τους καλύτερους αναλογικούς μοχλούς που εχω πιάσει ποτέ. Σχήμα, Texture, Grip,.. άψογοι.

Έχοντας πλέον βγάλει όλα τα αντικείμενα από το κουτί διαπιστώνω κάτι απλό μεν, σοκαριστικό δε. ΔΕΝ περιλαμβάνεται Headset!! Βλέπω στα ιντερνετς κόσμο και κοσμάκη να κράζει το παρεχόμενο Headset του PS4 για την ποιότητά του, με το οποίο εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα, ίσα ίσα το προτιμώ για καθημερινή χρήση... συνάμα είχα την εντύπωση πως το One δίνει το Over the head headset που έδινε και το 360, αλλά οοοοοχι, ΤΙΠΟΤΑ! Εδώ λοιπόν πήρα τη δευτερη κατραπακιά, και ένα μάθημα να προσέχω περισσότερο Online για το τι πίπα γράφει ο κάθε τυχάρπαστος.

Τέλος πάντως, προσπερνάω το Headset και τα "ξυστά" και ανάβω την κονσόλα... το χειριστήριο θέλει ΑΑ μπαταρίες :( ειλικρινά δηλαδή ρε Microsoft να θέλω πραγματικά να σε βάλω στη καρδιά μου και να κάνεις οτιδήποτε περνάει από το καρκινιάρικο μυαλό σου να σε αντιπαθήσω.

Τεσπα, τουλάχιστον φρόντισαν να έχουν ένα ζευγάρι, τις τοποθετώ και.. Update, 1,5 γίγα, νταξ, αναμενόμενο, αλλά μόλις τελειώσει θα έχει την τρίτη έκφανση των μενού, δε θα έχω εμπειρία του παλαιότερου, αλλά καλύτερα καθώς θα με μπέρδευε περισσότερο. 
Λίγη ώρα μετά και εκεί που πάει να μπει στο κεντρικό μενού βγάζει ενα μεγάλο μήνυμα, θέλει ΚΑΙ το χειριστήριο Update...
Νταξ, λέω, Cool Concept, δε το έχω ξαναδεί. Με προτρέπει να το έχω σιμά της κονσόλας όσο διαρκεί η αναβάθμιση, οπότε το ακουμπάω πάνω της και πατάω [Α] να ξεκινήσει... και βγάζει σφάλμα, πφφφφφφ
Καπάκι από το σφάλμα μου λέει με υφάκι ένα μήνυμα, να το κουμπώσω the old fashioned way, με USB καλώδιο στην κονσόλα για να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση, και ακόμα μενου δεν έχω δει!
ΕΛΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΕΤΕ USB ΚΑΛΩΔΙΟ!!

ΟΚ, θα μου πει κάποιος, κανένα σπίτι δεν έχει έλειψη πλέον από δαύτα, όμως φιλαράκια δεν πάει έτσι. Τρίτο φάουλ στα πρακτικά.

Μετά λοιπόν από όλα αυτά μπαίνω στο Menu. για μένα, το να προσπαθείς να βγάλεις άκρη τι είναι που, ακόμα και τρεις μέρες μετά που γράφω αυτό το Post, ερμηνεύεται ως σχεδιαστική αποτυχία, και επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι στα 3 χρόνια της κονσόλας έχει κάνει δύο Redesigns!! Ενώ ο ανταγωνισμός έχει Menus υποδειγματικά, όχι φυσικά τέλεια, αλλά μέσα σε δευτερόλεπτα ξέρεις το κάθε στοιχείο που είναι και που να το βρεις, όχι όμως στο XBOX, θέλεις προσπάθεια, Ίσως η φιλοσοφία να διέπεται από το πρώτο XBOX και οι fans να μην έχουν πρόβλημα που παίρνουν τις κονσόλες με τη σειρά, εγώ όμως έχω.


Αφού λοιπόν προσπέλασα τα καρκινιάρικα μενού, κατάφερα να βρω το σημείο που πρέπει να βάλω το "ξυστό" κωδικό για να κατεβάσω το παιχνίδι μου. Στο σημείο αυτό να πω ότι οι κωδικοί της M$ έχουν 7 χιλιάδες περισσότερα ψηφία από Sony/Nintendo που σημαίνει περισσότερο Akward typing με το Controller. Ξεκινώ το Typing και με μεγάλη μου εντύπωση διαπιστώνω ότι μόλις πληκτρολογήσεις το τελευταίο ψηφίο αμέσως πατάει Enter για σένα, αλλά αμέσως μετά το χάος.
Έκτοτε έγινε Redeem οποτε μη προσπαθήσετε να τον περάσετε :P

Αυτό είναι το Supperior Xbox Live; ποιος δουλεύει ποιον; Τέτοιο πράγμα δεν έχω πάθει σε Sony ακόμα και Nintendo Online Infastructure. το έπαθα όμως με το "καλύτερο Online κονσόλας ever"


Το... "καλύτερο Online κονσόλας ever" συνέχισε να δίνει τα ρέστα του εν συνεχεία μετά την εισαγωγή του 14ήμερου Trial Live συνδρομής όταν ενώ κατέβασα δύο από τα τρία Live With Gold Games (στο τρίτο έβγαζε σφάλμα) και επωφελήθηκα Gold Deal προσφοράς του Rare Replay μαθαίνω από το Support έπειτα που επικοινώνησα να δω γιατί μου βγάζει σφάλμα το παιχνίδι και δε κατέβαινε ότι... το Trial είναι Online Multiplayer ΜΟΝΟ και όχι για Live with Gold Deals + Games, παρόλα αυτά με διαβεβαίωσαν ότι ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ REVOKE τα δύο παιχνίδια που κατέβασα και το Rare που αγόρασα... Να ναι καλά τα παλικάρια, τι να πω :P Xbox Live ρε γκαούνια, άπαιχτο άριστο, ανώτερο, το καλυτερότερο.... NOT!

Τεσπα, Knitpicking μπορεί να ισχυριστεί κάποιος, αλλά δω ρε φίλε είναι blog, οχι EuroGamer

Το σαββατοκύριακο θα ασχοληθώ εκτενώς, μπορεί να είναι νέα η κονσόλα αλλά με λίγο Free Software, λίγες αγορές και μία ενίσχυση αγαπημένου φίλου ο σκληρός σχεδόν γέμισε, 3 μερόνυχτα δε σταματάει να κατεβάζει :P

LONG LIVE GAMING

Σχόλια