Call of Duty Ghosts [Τέλος Εποχής]

Δύο χρόνια μέσα στην τρέχουσα γενιά και η προηγούμενη τεχνικά αρχίζει και με κουράζει, όχι πως το Ghosts ήταν ιδιαίτερα όμορφο ή ξεχωριστό.



Είχα αποφασίσει να αγόραζα ένα CoD στο PS4, πλέον για διάφορους λόγους έφτασε η στιγμή όπου πήρα το περσινό, Advanced Warfare, και δεν είχε νόημα να κρατάω ακόμα ανοιχτούς λογαριασμούς με το Ghosts...

Ξεκίνησα να γράφω το παρόν Post αρχές Νοεμβρίου, αλλά παρέμενε στα προσχέδια επειδή... έψαχνα που στο διάολο έχουν κρύψει τα Statistics.!!
Ανακαλύπτω ότι βρίσκονται στο Smartphone App Call of Duty Ghosts, το οποίο... είναι πλέον εκτός λειτουργίας!!! -Activision, 'nuff said.

Λέω δε μπορεί, κάπου μέσα στον κυκεώνα για μενού κάπως θα κρύβονται κάποια stats, και τότε μου ήρθε: "Ρε συ, δεν έχω κάνει ούτε μια φορά Prestige! και να γιατί δε μου είχε γεμίσει ποτέ το μάτι, δεν είχα ασχοληθεί σοβαρά.
Λέω θα βάλω στόχο έστω μία φορά Prestige, και Ω, τελικά βρήκα τις κρυφές του χάρες, παίζω με ευχαρίστηση και όχι καταναγκαστικά.

Επίσης λόγω του ότι την είδα αλλιώς, αποφάσισα να αλλάζω λίγο το PlayStyle μου, και από κυρίως Assault Rifles κι ολίγον Sub Machine Guns το γύρισα στα Shotguns. Άλλο μέτρο απόλαυσης πραγματικά!

Βέβαια παραμένουν δύο παλαιότερα CoD's που δεν έχω αποχαιρετήσει ακόμα, τα Black Ops Ι & ΙΙ... Καλά παιχνίδια γαμώ την πουτάνα μου, λίγος χρόνος όμως...

~

2016 Πλέον και διαπίστωσα ότι έχω... μήνες να το πιάσω στα χέρια μου, και αυτό και το AW. Χθες, φίλος έφερε στην προσοχή μου μια προσφορά του amazon για το BLOPS III. Ε πλέον δεν έχει νόημα να ασχοληθώ με δαύτο, ας μείνουν τα πρώτα BLOPS σε εκκρεμότητα.

Οπότε:

Prestige #1 | Level#21


Αυτά είναι τα μοναδικά Stats πέραν των Leaderbords που μου δίνει το παιχνίδι, τραβηγμένα σε μία πανέμορφη αψεγάδιαστη φωτογραφία... το PS4 με τα Screenshots φαντάζει έτη φωτός μπροστά!

Σχόλια