Το πρώτο μου αυτοκίνητο

Με την νέα μου ζωή τα πράγματα δεν έρχονται πάντα όπως τα θες. Καλό και χρυσό το Clio αλλά με τη γυναίκα έχουμε πλέον τελείως διαφορετικό πρόγραμμα και ένεκα χειμώνα για να μη με φάει ο ποδαρόδρομος στα κρύα και τις υγρασίες πήρα τη μεγάλη απόφαση για ένα...

...μεταχειρισμένο, ε ναι, τα λεφτά είναι ελάχιστα και τα μηχανοσκουτεράκια δε τα συμπαθώ. Όποτε με λίγο ψάξιμο εξ' εμού και αρκετό του πεθερού μου καταλήξαμε (κατέληξε) σε ένα:
My first "κατάδικό" μου γκαγκαν γκαγκαν

Opel Corsa 2004 1.2/80 Αυτοκίνητο εκ διαμέτρου αντίθετο με τις προτιμήσεις μου, οι οποίες αντικειμενικά για μεταχειρισμένο δεν είναι σώφρονες... οπότε για το επόμενο διάστημα θα μετακινούμε με αυτοκίνητο του VW Group... σνιφ κλαψ

Κατά τα άλλα για τα λεφτά του και μέχρι στιγμής (από χθες) είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Καλοτάξιδος...

Ιστορικά πέρασα από Alfa Romeo 33, Fiat Sceicento, Alfa Romeo 147 και Renault Clio IV

Σχόλια