Special Occasion

Ανάρτηση υπ'αριθμόν 200

Εορτάζεται with a blast from the past:
Πως πραγματικά είναι
Πως το μνημονεύω
Αυτό... ήμουν περί τα 2008, και ως ένα σημείο εξακολουθώ να είμαι...


Χρησιμοποιώ για κύριο υπολογιστή ένα Laptop Amilo Fujitsu Siemens, σκυλί μεν, αλλά άρχιζε πλέον να μου βγάζει Hardwareικά προβλήματα, το έχω υπερυψωμένο να παίρνει αέρα, και κατά συνέπεια έχω κοτσάρει Keyboard & Mouse και επίσης είναι συνδεδεμένο στο Mini HiFi που έχει το παιδικό πατρικό δωμάτιο.

Mousepad Spider-Man 2 από την αγορά του Original DVD :P, Επίσης Σκληρός Εξωτερικός Δίσκος (Must για Torrenting) ο οποίος δεν ακουμπάει πάνω στο ηχείο για φόβο μαγνητικού πεδίου, οπότε παρεμβάλλεται Dan Brown και Illuminati!!! Επίσης μία 14άρα Sharp TV η οποία έχει συνδεδεμένο Wii & PS3!!

Στο δε Wii υπάρχει συνδεδεμένο και GameCube Controller.


Επίσης πάνω στο Laptop υπάρχει καπνός Black Devil, αχχχ, η ζωή μου φέρθηκε καλά, Πλέον δεν είμαι καπνιστής, παίζω σε 55άρα LCD Αλλά δεν βλέπω τηλεοπτικά προγράμματα και διαθέτω γομάρι Desktop σε δικό μου σπίτι :)


Παρ'όλα αυτά αυτή η... μιζέρια, αυτό το Creative Chaos μου φέρνει μία γλυκιά νοσταλγία, διότι προσπαθούσα με ό,τι διέθετα να το κάνω αξιόλογο.


Σχόλια