Watch_Dogs Event και πρώτες σκέψεις

Watch_Dogs, η σωστή γραφή είναι με κάτω παύλα!

Πόσα είχαμε δει, ακούστηκαν, γράφτηκαν και έγιναν μέχρι να κυκλοφορήσει αυτός ο τίτλος δε περιγράφετε, ίσως ο τίτλος με το μεγαλύτερο Hype ever! και καθώς αποδεικνύεται ο τίτλος με το καλύτερο άνοιγμα για την Ubisoft.

Άξιζε αυτό το Hype; ταπεινή μου γνώμη, με όσα έχω δει και διαβάζει με 0 λεπτά gameplay... όχι.

Παρ'όλα αυτά παραβρέθηκα σε Event παρουσίασης του τίτλου για να τον δω ιδίοις όμμασι (και το παιχνίδι και τον Παπαπαύλου) έστω και χωρίς να παίξω. Συμπέρασμα πρώτο, τα HD βίντεο του Youtube είναι ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ! το παιχνίδι είναι αρκετά όμορφο και διασκεδαστικό με τα Online videos να μη το κολακεύουν, η εισαγωγή του μάλιστα μου θύμισε Sleeping Dogs :P


Το παιχνίδι είναι ένα αμάλγαμα GTA-Assassin's Creed-Splinter Cell, που, για τα δικά μου δεδομένα είναι θαυμάσια νέα, μπορώ να πω ότι με κέρδισε και θα ήθελα πολύ να το παίξω. Τα οικονομικά μου ελέω γάμου είναι άθλια, οπότε δε δύναμαι να αγοράσω Full Price τέτοιον τίτλο, αλλά επειδή την ξέρω την Ubisoft, σε ένα εξάμηνο (που θα έχουν στρώσει τα οικονομικά μου) θα κυκλοφορήσει επανέκδοση με όλα τα DLC για κανένα 30άρι, οπότε μέχρι τότε να ξεμπερδεύω και με τo IGC backlog Win-Win!

Bonus της παρουσίασης ένα Steelbook και ένα ΓΑΜΑΤΟ Keychain ;)



Σχόλια