Η Πρώτη μου ευρυζωνική σύνδεση

Tag Line: Πόσο πολύ άλλαξε ο κόσμος μέσα σε 8 χρόνια...

Καθαρίζοντας τη σαβούρα μου για την επικείμενη μετακόμιση αντιλαμβάνομαι πόσο "hoarder" είμαι κρατώντας πραγματικά σκουπίδια .

Αλλά μέσα στα σκουπίδια κρύβονται αναμνήσεις και ενώ σαν υλικό δεν υπάρχει θέση να αξιοποιηθεί, περνάει στα "σύννεφα"...



Που λέτε λοιπόν, υπήρχε μία εποχή, όπου αγόραζες τη σύνδεση και τον εξοπλισμό από τα μαγαζιά, έκανες υπεύθυνη δήλωση και την έστελνες με ταχυδρομείο ή φαξ!!

Ένα μακρινό παρελθόν από τον δωρεάν εξοπλισμό και την αυτόματη σύνδεση με τον πάροχό σου σήμερα όπως και η διαφορά στις ταχύτητες...

Η εικόνα περιστρέφετε από μόνη της στο upload... δε καταλαβαίνω γιατί :/
Έδιναν και δώρα! το συγκεκριμένο mp3 Player ήταν το πρώτο μου (συνήθιζα να χρησιμοποιώ κινητό για mp3) και μου κράτησε παρέα αρκετό καιρό ως που έπεσε... στη λεκάνη της τουαλέτας!

Ως bonus είχε και sms από μία online υπηρεσία, χαρακτηριστικό που υπάρχει ακόμα στις συνδέσεις Conn-x.

Σχόλια