Νέο Κινητό!

Έφτασε η στιγμή να αλλάξω το παλιό μου παλτ...εεεε κινητό.

Πέρασε ένας χρόνος απο τότε που άρχισα να σκέφτομαι έξυπνα και άρχισα να επενδύω σε "προσιτά" Smartphones τα οποία δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απο τα ακριβά αδελφάκια των 600 ευρώ.

Πέρισυ (24/12) λοιπόν έμαθα το σούσουρο γύρω απο το θαυμάσιο ZTE Blade, (ευχαριστώ κουτσορκ) το οποίο το είχε αποκλειστικά η Wind, και αποφάσισα ότι το πεπαλαιωμένο μου Windows Phone Xperia X1 δε τράβαγε άλλο, με μολις 160 € μπήκα στον κόσμο του Android...


To παλιό μου κινητάκι με προσωπική πινελιά όπισθεν :)


Fast Forward Σήμερα και χθες έγινε η ενεργοποίηση του Xperia Neo V, του νέου μου Budget Android.
Είναι μία περίπτωση "Blade 2011" αλλά απο σούσουρο πλέων με αυτή τη συσκευή επικρατεί ένας μικρός χαμός. Αποκλειστικότητα της Vodafone αυτή τη φορά, είχα ένα θέμα στο να το αγοράσω...

Σε δύο καταστήματα που επισκεύτηκα μου λέγανε πως δεν έχουνε και πως η εκτιμώμενη ημερομηνία παραλαβής είναι απο βδομάδα και πάνω. Λύση υπήρχε να τη βρω πλαγίως (ευχαριστώ πάλι κουτσορκ).

Εγώ όμως ψυχολόγησα την κατάσταση... ήμουν πεπεισμένος ότι είχαν συσκευές, αλλά δεν τις έδιναν σε πελάτες που τις ζητούσαν σκέτες, τις κρατούσαν για αναβαθμίσεις συμβολαίων ή νέους συνδρομητές...  επειδή την ξέρω την αγορά παραδέχτηκα ότι δεν είναι τόσο μεμπτό, αλλά επειδή ΤΗΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ, είπα το απόγευμα της ίδιας μέρας στην κοπέλα μου να ντυθεί, να σενιαριστεί και να πάει μόνη της να το ζητήσει... και ναι! της το δώσανε!!
Achievement Unlocked


Το εργαλείο είναι πάνω απο ικανοποιητική αναβάθμιση, πάντα οπως λέμε, μία σωστή αναβάθμιση πρέπει να είναι τουλάχιστον δύο σκαλιά πάνω απο την προηγούμενη, αυτό όμως δεν κατέστη δυνατό, όμως μπορώ να πω ότι είναι ενάμιση σκαλί! Πολύ πιο όμορφο, ρολάρει απίστευτα, πιο ικανό και ... HD φακός!

ΕΔΩ μπορείτε να δείτε το συγκριτικό μεταξύ των δύο συσκευών.

Έτσι λοιπόν, μετά απο καιρό, επέστρεψα σε συσκευή Xperia, καμία σχέση βέβαια η εξέλιξη της σειράς με το πρώτο μοντέλο που είχα επενδύσει. 
Με γειά μου και καλά... HD Video (ACR Platinum οσονούπω)

Σχόλια

  1. Με γεια!

    Πολύ καλό φαίνεται το νέο (και με front camera!) αλλά για 90€ παραπάνω νομίζω θα η επόμενη αγορά μου θα είναι xperia pro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ :)
    Για τον Link δε σχολίασες κάτι... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίος ο Link, εσύ το έφτιαξες ή το αγόρασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτοκόλλητο από μία ειδική έντυπη επετειακή έκδοση Zelda.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου