Σκατά!! ΠΑΛΙ ΕΧΑΣΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.!.!




Βγάζω το ρημαδοπαντελόνι μου που να ξεμπιχλιάσω (μπάνιο) και καθώς κάνω την κίνηση να βγεί από το πόδι το ένα μπαντζάκι ΩΠ!! ξεπετάγετε το Prime φλασάκι μου από την πλαινή τσέπη και μπλούμ μέσα στη λεκάνη της τουαλέτας!

Γ*** το μπιιιπ την μπιππππ και τους μπιιιπ πάντες... (δε μπορώ να βρίσω, νηστεία και κατάνυξη από σήμερα)

Στον εωσφόρο, δεύτερη φορά την παθαίνω να χάσω δεδομένα από φλασάκι, την πρώτη μου κάηκε διότι δεν έκανα την ****μένη ασφαλή κατάργηση.

Αλλά φευ, παίρνω την μεγάλη απόφαση και χώνω το χέρι μου μέσα, έκανα το απονενοημένο δίχως δεύτερη σκέψη.
Το πιάνω και αρχίζω να το στεγνώνω, για καλή μου τύχη είχα πλαστικό κάλυμα στη USB υποδοχή, μόλις το στέγνωσα εξωτερικά αρχίζω με μανία να προσπαθώ να επιτύχω αποσυναρμολόγηση, τα καταφέρνω, ανάβω το PC και.... voila, δουλεύει!! Ω λέω, κοιμήθηκα με μαύρο...

Πρώτη κίνηση, μεταφορά φάκελο Documents, Αρχίζει μεταφέρει, μεταφέρει, ΚΟΛΑΕΙ Ω ρε πούσ*** εεε ναι ξέχασα, "ντλόν"¨αποσυνδέθηκε. Μη μου κάνεις τέτοια μη μου κάνεις τέτοια μπουρ**** γαμ**** ελεινό κατασκεύασμα, βγάζω το φυσάω το χαιδεύω του βάζω και προδέρμ και το ξανακουμπώνω... ΔΟΥΛΕΥΕΙ ναιιιι, ολοκληρώνω την μεταφορά DOcuments, σειρά οι εικόνες!

Και στον πρώτο υποφάκελο παρέδωσε πνεύμα, ΩΙΜΕΕΕΕ γιατί πάλι...... Το να χάνεις δεδομένα είναι σαν να χάνεις δικό σου άτομο, είναι σα να χάνεις κομμάτι από τον εαυτό σου, είναι σα να πηγαίνεις τη Μ.Παρασκευή εκκλησία και να ξέρεις πως δεν θα ακολουθήσει Μ.Σάββατο (χωρίς σκοπό)

Αχχχχχ, τέρμα τα φλασάκια για μένα. Να πάνε να απαυτωθούνε, άι σιχτίρ πια νισάφι.

Σχόλια

  1. re geleie evales to xeri sti lekani...kai ego sou edosa xeirapsia to savato.....mpliaxxxx ....oso gia to flashaki edo kai 7 xronia pou to xrisimopoio ouse pote eixa apoleia genika eipame ta gadgetakia de se theleoune...ante kalo pasxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου