Καλή Πρωκτοχρονιά



Καλή πρωκτοχρονιά ψηφοφ..εεε κάφροι μου και γαμημένος ο νέος χρόνος. (εγώ το φλουρί το κέρδισα για 2ο συναπτό έτος!! χαχα σκάστε από τη ζήλια σας που θα ξανα πλουτίσω με λεφτά το 2010)

Ωραία μας "μπήκε" και το 2010, πλέων και για τους Πασοκτζήδες ισχύει το ίδιο με τους Δεοδημοκράτες, 100 μέρες διακυβέρνησης και ένα καλό λόγο δεν ακούς.

Θα μου πεις, με 5,20 € τα τσιγάρα και 10 € το ποτό όλοι άκαπνοι και σπιτόγατοι θα γίνουμε, θα σκάσουμε από υγεία. άρα μπράβο στο ΠΑΣΟΚ!!

Κουίζ δεν σας έχω βάλει τόσο καιρό, αρπάχτε ένα φιντάνια μου να δω πόσα απίδια πιάνετε...

Λεπόν, ποιός είναι αυτός ο κύριος μετα του μουνίου επί της θαλλάσης;

H απάντηση στο τέλος, Ο Άγιος Κοπροβασίλης με θυμήθηκε φέτος με την μορφή της Sony Ericsson όπου και μέσα σε άκουσον άκουσον 4 εβδομάδες μου άλλαξαν το Xperia με νέα συσκευή!! αν είναι δυνατόν, έπραξαν αυτό που όφειλαν, τάχιστα σχεδόν, και νοιώθω τυχερός και ευχαριστημένος... ουάου. (η ειρωνεία είναι σπουδαίο πράγμα).

Και επειδή είναι χειμώνας και χειμώνα δεν έχουμε δει ακόμα, ορίστε μία original καφρίλα από τις διακοπές μου το περασμένο καλοκαίρι στην μαγευτική (να ξεράσω τώρα ή μετά?) χαλκιδική...
Γοργόνα ή πούλμαν ρε καφρούληδες; που με φάγατε κάνε και κάνε πόστ (τρισμέγιστε θωμά δε ζητάς μόνο εσύ;-) )

Απάντηση quiz: ο James Bond φυσικά με την Domino από την ταινία Thunderbolt
Mad capturing technic by a 1mpix cellphone :P

Για τις επόμενες μέρες έπονται κάποιες φωτοκαφρίλες που μου ξέμειναν από την περασμένη χρονιά, και μετά;;; το χάος. Ω ρε και βουάρ!!

Σχόλια

  1. kali xronia kafre
    ma pali to flouri re thirio .... alla na mou peis afou tros oli tin pita den tha to vreis kiolas....i photo poli kali kai paraplanitiki euge eudokimo kai gia alles...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου