Ευσυνείδητη Καφρίλα

Πολλοί μπορεί να με αποκαλέσουν ως και κάφρο που πετάχτηκα από το μαγαζί που δουλεύω ώστε να κυνηγήσω τον πελάτη που μου άφησε καταλάθος 5 € παραπάνω με σκοπό να του τα επιστρέψω...

 

Το θέμα είναι πως και βέβαια εγώ, όπως και οι περισσό

τεροι, βρίσκομαι σε χάλια οικονομική κατάσταση, η πρώτη σκέψη που μου καρφώθηκε στο μυαλό μόλις συνειδητοποίησα πως ένα ακόμα πεντάευρω ήταν κολλημένο στο πρώτο ήταν να πεταχτώ από τη καρέκλα μου και να τρέξω να τον προλάβω. Το μυαλό μου αρνήθηκε να κάνει οποιαδήποτε good vs bad σκέψη και κλείδωσε εκεί.

 

Όσο λοιπόν το σκέφτομαι τόσο πιο πολύ θαυμάζω τον εαυτό μου δεν είχε τον παραμικρό ενδοιασμό, και φυσικά το αίσθημα που μένει είναι ανεκτίμητο και ολικά απών στην σημερινή ζωή και (κωλο)κατάσταση.

 

Its not all about the benjamins Θα πω εγώ. και να πάνε να γαμηθούνε λεφτά και ερινύες!!


Σχόλια