Στρατός: Η Υπέρτατη Καφρίλα…

Δεν είναι ο κόσμος μου αυτός, είναι διαφορετικός, μου είχαν πει μια φορά, φοβάμαι.
Ναι δεν είναι ο κόσμος μου, δεν είμαι στρατόκαυλος άρα είμαι σαν ψάρι έξω από τα νερά του (Full pun intended!!). Ο στρατός τίμιε αναγνώστη είναι το πιο άχρηστο, ανούσιο απροσάρμοστο αλλοπαρμένο, ανεγκέφαλο πράγμα που υπάρχει στη ζωή ενός άντρα. Πολλοί βαθμοφόροι έχουν συμφωνήσει μαζί μου πως ο σκοπός και η προσφορά του στρατού ανταποκρίνονται κατά 100% από τον προσκοπισμό(!)
Κλείνω 4 μήνες θητείας (και 4 μήνες εγκατάλειψης του αγαπημένου μου Blog) και βλέπω πως επειδή είμαι γραφέας στο στρατό η καφρίλα που με διέπει έχει – εξαναγκαστικά- χτυπήσει νέο Low.
Δεν είμαι εγώ, ποιος είμαι άραγε, τι έχω καταντήσει να είμαι; Ίσως αναπάντητα ερωτήματα σε μία κατάσταση αφασίας όπου προσπαθώ να γειωθώ στη φάση «Ανέξοδη Θητεία». Όχι ρε μουνόπανα, δεν έχω αλλάξει, απλά έχω καταπιέσει το εγώ μου για τον παραπάνω και μόνο λόγο. Όχι ρε πουσταράδες εγώ είμαι ο μάγκας και όχι εσείς, όχι ρε καργιόληδες σε 8 μήνες που θα λελεδιάσω θα γελάω που θα σας αφήνω μέσα, μέσα και μέσα στην κατάντια σας, Αρχίδια στρατοκαυλωμένα βαθμοφόροι του Ελληνικού Στρατού.
Ναι, νοιώθω την φλόγα της πρότερής μου πολιτικής ζωής σα να είναι φλογίτσα που τρεμοσβήνει, ΟΜΩΣ φλογίτσα καλά φυλαγμένη ωσαν την Spark του Optimus Prime καλά φυλαγμένη και προστατευμένη στο στέρνο του. Φλογίτσα που σε 8 μήνες θα ξαναφουντώσει ακόμα πιο πολύ από πριν. Ακμή και παρακμή, High and Low, Yin & Yang, Equilibrium φίλοι μου… Ισορροπία.

On another note επειδή η τηλεόραση είναι για μένα πλέον άγνωστο αντικείμενο πληροφορήθηκα από online πηγές για μία τεράστια καφριλομαλακία της ελληνικής κυβέρνησης.
Η ζωή έχει χρώμα μας λέει το υπουργείο παιδείας και μας προτρέπει να απέχουμε και να προφυλασόμαστε από τα ναρκωτικά, να χρησιμοποιούμε προφυλακτικό και να μην… παίζουμε Video Games. Ναι η κόκα το Aids και το Playstation είναι μάστιγες.
Ρε σχίστρες ψώλες και ψαροκασέλες, χοντροκώληδες των υπουργείων και ανίδεοι βλάκες της βουλής, ξυπνάτε επιτέλους και βάλτε το συνθετικό Ευρώ μπροστά από τα Πέη που είστε. Κτήνη και Ζώα αμόρφωτα, Κτηνάρες του κερατά Video Games και Ηρωίνη είναι το ίδιο ε; αυτή η εξίσωση στα δικά μου μαθηματικά δεν υπάρχει, η οργή μου είναι τόσο υπέρμετρη που δεν θα αναλωθώ στο πως και στο γιατί, απλά θα σας παραπέμψω στα άρθρα δύο αξιόλογων ανθρώπων, του Dismiss και του Swordmaster των GameLife και GameOver αντίστοιχα.





Επίσης να μη ξεχνιόμαστε, Η τωρινή κυβέρνηση έχει κάνει και έχουν συμβεί σε αυτή τα απίστευτα... ένα από τα αγαπημένα μου Blogs το πρέζα τα έχει συμμαζέψει σε ένα Entry...




A, και καλή τύχη Καυλωμοίρα(Ίλεος :Χ)

Σχόλια