Intro

Post #11 και ήρθε η ώρα να εξηγήσω γιατί το συγκεκριμένο entry είναι ανατρεπτικό…

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ στο blog μου, ναι ναι, πως σας φαίνετε το εισαγωγικό κείμενο αντί να είναι η πρώτη εγγραφή να είναι η ενδέκατη; Χε χε ακόμη μία καφρίλα λοιπόν.

Είμαι ο δικός σας κάφρος, και αυτό είναι ένα Blog καφρίλας, στη σημερινή εποχή οι κάφροι όλο και πληθύνουν, αλλά κατ εμέ, η καφρίλα που διέπει τον καθένα αν μεταφράζετε ως αμυντικός μηχανισμός στην εποχή που ζούμε τότε είναι –αν μπορεί να σταθεί η έκφραση- υγιής καφρίλα. Προσωπικά βρίσκω διέξοδο μέσω αυτής για να παραμείνω sane καθώς καθημερινά βομβαρδιζόμαστε από ηλιθιότητες, αοριστολογίες, προπαγάνδες, μαλακίες κ.ο.κ όπου μέσω κοροϊδίας, σάτιρας, εμπαιγμού και λίγο χωσιματάκι μπορούμε να βγάλουμε από μέσα μας όλη την αρνητική ενέργεια.

Βέβαια πρόσφατα ανακάλυψα πως και εγώ είμαι κάφρος, και δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ, βοήθησαν βέβαια τα σχόλια του φίλου μου Παύλου ή αλλιώς Παυλιτος ο βάρβαρος, όπου είναι επίσης ο εμπνευστής του τίτλου του Blog. Kudos to him then.

Αρκετά με το μπλα μπλα, σας αφήνω να απολαύσετε τις καφρίλες μου, και για να μη χρονοτριβούμε παραθέτω μία τώρα.

Η Sony CE ανακοίνωσε το Dual Shock 3, αντικαταστάτη του Sixaxis χειριστηρίου του PS3 το οποίο εκτός από την ανίχνευση κλίσης θα διαθέτει πλέων τον εκλιπόντα μηχανισμό ανάδρασης, όλα ωραία και καλά θα μου πείτε, αλλά που είναι η καφρίλα; Η καφρίλα φίλοι μου βρίσκεται στο γεγονός πως ο συγκεκριμένος μηχανισμός δόνησης είναι ο ΙΔΙΟΣ με αυτού του Dual Shock 2 χειριστηρίου του PS2, εάν ενθυμήστε ενάμιση χρόνο πριν οι δηλώσεις της Sony ήθελαν τον μηχανισμό ανάδρασης ασύμβατο με τον μηχανισμό ανίχνευσης κλίσης διότι οι συχνότητες που προκαλούσε ο πρώτος μηχανισμός παρεμβάλλονταν στην αναγνώριση των αισθητήρων του δεύτερου, βέβαια από τότε ξέραμε πως το μήλον της έριδος λεγόταν Immersion. Fast Forward ενάμιση χρόνο μετά, και μετά τη λήξη της διαμάχης μεταξύ Sony-Immersion και τα σεβαστά πρόστιμα που πλήρωσε η πρώτη στη δεύτερη με απόφαση δικαστηρίου, βρισκόμαστε στην ανακοίνωση της δόνησης στο πανάλαφρο PS3 controller. Καφρίλα στο maximum διότι η Sony δεν ξέρει να μας κοροϊδεύει, μας εμπαίζει, τεσπα, εδώ καφρίλες λέμε, δε γκρινιάζουμε, ευπρόσδεκτη η δόνηση και ας καθυστέρησε τόσο. (I’m going soft)

Σχόλια