Random Καφρίλες

Κολλημένος στο μποτιλιάρισμα ακούγοντας στα τέρματα ανατρεπτική ελληνική χιπ χοπ μουσική «έτυχε» να παίζει το κομμάτι των ffc που τα χώνει στους μπάτσους… δίπλα σε μπάτσους, ευτυχώς ή δυστυχώς μόνο μερικά άγρια βλέμματα μου ρίξανε, μετά από 30 μέτρα έριξα το γέλιο της ζωής μου.

Και έτσι όπως καθόμουν αμέριμνος βλέποντας το νεότερο κεφάλαιο στη σειρά Final Fantasy Retrospective απολαμβάνοντας μία σαντουιτσάρα, ρίχνω ένα γερό ρέψιμο και πέφτει το κουρτινόξυλο του παραθύρου 40 εκατοστά δίπλα μου. Ευτυχώς η κεφάλα μου διασώθηκε δια να μελετηθεί ανέπαφη από επιστήμονες έπειτα από τον inevitable θάνατό μου.

Το Nokia N93 μου λείπει εδώ και 2 μήνες για service μεταξύ Θεσσαλονίκης-Φιλανδίας-Λάρισας (μένω στον βόλο) τελικά με κάλεσαν να πάω να το πάρω, εγώ είχα ζητήσει αντικατάσταση διότι το τούβλο μου (κατ’εμέ) έχει hardware πρόβλημα, τελικώς (Alpha Copy και ξερό ψωμί) επέστρεψε με ένα απλό firmware update, επιτόπου κάλεσα από το service του Βόλου την υπεύθυνη Service Θεσσαλονίκης και επι 15 λεπτά της τα έχωνα άγρια υπο τα έκπληκτα βλέμματα των υπαλλήλων και πελατών, το αποκορύφωμα η ατάκα μου… «κάνω επι τόπου αγωγή για εμπαιγμό και ανευθυνότητα σε σένα μωρή και το μπουρδέλο την alpha copy και μάλιστα με δικηγόρο τον κούγια που είναι θεσσαλονικιός και βρίσκετε κοντά σας.» Περιττό να πω τι βλέμματα είχα πάλι πάνω μου.

Κυριακή εκλογών, μόλις ψήφησα (αναλυτικό entry Εκλογικές Καφρίλες οσονούπω) και πριν πάρω την ταυτότητα να φύγω αρχίζω με υφάκι «είμαι αναρχικός αλλά και γνώστης» Μα είναι δυνατόν να ισχύει ακόμα ο νόμος περι υποχρεωτικής ψήφου εν έτη 2007; Άλλοι μου απαντούσαν ναι, άλλοι όχι (υπεύθυνοι) ενώ οι λοιποί πολίτες δεν έβγαλαν μιλιά, μετά από μερικές καφρίλες τους κατάφερα όλους να καταλάβουν τι άθλιο αντιδημοκρατικό κράτος έχουμε που βγάζει αντισυνταγματικούς νόμους, οι περισσότεροι πολίτες άρχισαν να έχουν ένα απλανές βλέμμα σαν να λένε, ρε είμαστε βλάκες που φοβόμαστε και ψηφίζουμε τόσα χρόνια υποχρεωτικά; Ω ναι, πάμε ανα 2 χρόνια στις κάλπες με τον φόβο δίωξης!!! Σε τι χώρα με έφερες μαμά;


Viva la Kafrila!!

Σχόλια