WTF


Λοιπόν, έχω ένα Blog, και το έχω διότι κάθε self respected user που είναι ενεργός στην Online κοινότητα που λέγετε Internet θέλει να πει κάποια πράγματα. Όλοι μας θέλουμε να πούμε κάτι, και λέγοντας το πρώτον και κύριων αποτυπώνετε καλύτερα μέσα μας, ώστε να εδραιώσουμε τις απόψεις μας και έπειτα άλλοι άνθρωποι να το διαβάσουν.

 

Πιστεύω στην καρμική ενέργεια και στο YIN & YANG, σαφώς πιστεύοντας σε κάποιες ιδέες είναι χρέος μας να τις υπερασπιστούμε και να τις διαδώσουμε βρίσκοντας ίσως - στην καλύτερη περίπτωση - ανθρώπους με κατανόηση και ανοιχτό μυαλό, open minded που λέν' και στο χωριό μου, που θα μας "καταλάβουνε" και θα μας νοιώσουν, περνώντας τα γραφόμενά μας από το μυαλό τους επεξεργάζοντάς τα και έπειτα τα συνδέουν με τον απρόσωπο συγγραφέα, αυτό εγώ το αποκαλώ καρμική ενέργεια, αν αυτός ο Open minded person δεχτεί και κατανοήσει αυτό που πιστεύουμε θα βρει τρόπο να περάσει η θετική ενέργεια στον συγγραφέα, αν όμως αυτές οι... μπαρούφες δεν βρουν ανταπόκριση και το σχόλιο του αναγνώστη είναι του στυλ, τι παπαριές λέει αυτός ο μαλάκας τότε θα περάσει η αρνητική ενέργεια; τείνω να πιστεύω πως ναι. Τα πάντα στη ζωή είναι σχετικά, είναι σχετικό πως θα αντιδράσει κάποιος μία δεδομένη χρονική στιγμή, αν για χ λόγους όταν σε μία περίπτωση θα απαντούσε άσπρο, τότε για ψ λόγους μπορεί να απαντήσει μαύρο. στην ουσία η απάντηση πρέπει να είναι γκρι!! Όπως είπα είναι σχετικό, όπως η θεωρία σχετικότητας του Einstein, σαφώς και τα πάντα ανακυκλώνονται, δεν γεννιέται τίποτα και δεν πεθαίνει τίποτα, όλα είναι ένας κύκλος, ένας τέλειος κύκλος όπου η σχετικότητά του είναι απόλυτη, ειρωνικό δε νομίζετε; και κάπου εδώ κάποιος μπορεί να πει ένα μεγαλοπρεπές LOL!!

 

ΤΑ πράγματα είναι απλά, πάντα είναι, απλά εμείς τα κάνουμε δύσκολα, βέβαια αυτό έρχεται σε αντίθεση με έναν από τους νόμους του Murphy, αλλά who gives a rat's ass; Και αυτό σχετικό είναι, δηλαδή ποιός είναι ο μέρφι; Το κακό είναι πως παίρνουμε τα πάντα στη ζωή ως δεδομένα. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ, παρα μόνο ότι κάποια μέρα θα πεθάνουμε (booooriiiing-τον έπιασαν πάλι τα υπαρξιακά του) άλλα και αυτό είναι debatable, πόσοι πειραματίζονται για τρόπους επέκτασης ζωής; Αλλά πιστέψτε με αυτό δεν θα γίνει ποτέ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΘΟΥΜΕ, αυτό είναι νόμος. Και αυτό είναι μία ωραία πάσα για το ακόλουθο ζήτημα, έχουμε ξαναζήσει; είμαστε reincarnations πεθαμένων ψυχών; ίσως! είναι η απάντηση, δυστυχώς δεν υπάρχει κάποιος να μας διαβεβαιώσει-αποδείξει ότι είχαμε ξαναζήσει ή υπάρχει κάτι μετά τον θάνατο. Λυπηρό αλλά δεν με νοιάζει. εγώ τώρα ΖΩ, και ζω για το τώρα και το άμεσο μέλλον μου. Πραγματικά δεν με νοιάζει αν είχα ζήσει στο παρελθόν ως παλλακίδα του του Αυτοκράτορα της Κινέζικης αυτοκρατορίας, ούτε με νοιάζει τι θα γίνει αφότου κλείσω για τελευταία φορά τα μάτια μου. Jesus, I've got chills running down my spine...

 

Rumblings of a fool one might say, και δίκιο θα έχει, αφού αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη δουλειά, μία απαίσια δουλειά που το μόνο που μου προσφέρει είναι άπλετο χρόνο να αναλύσω τις απόψεις μου, τα πιστεύω μου καθώς χρήματα και ένσημα. Yeah, lol again. Συνεπώς τι κάνουμε; πηγαίνουμε με τον όχλο; Ή ανοίγουμε τον δρόμο και πορευόμαστε στον δικό μας δρόμο απαλλαγμένοι από κάθε είδος κατεστημένου και δεδομένου; Όχι ρε δεν είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, Όχι ρε δεν είμαι Πατριώτης, Όχι ρε δε δουλεύω για να ζήσω, όχι ρε δεν έχω ένα Blog να τα χώνω χωρίς λόγο και αιτία, απλά για κάθε ένα ζήτημα έχω την κατάλληλη απάντηση και την απαραίτητη επιχειρηματολογία. Είμαι αυτό που είμαι επειδή εγώ θέλω να είμαι έτσι, Πιστεύω ότι πιστεύω διότι εγώ θέλησα να βγω από το Matrix, Ω ναι, το Matrix υπάρχει, μπορεί όταν το συνειδητοποιήσουμε και βγούμε από τα στενά δεσμά του να μην καταλήξουμε στην Ζάιον, αλλά σίγουρα το μυαλό μας θα απελευθερωθεί σε σημείο να αμφισβητούμε τα πάντα και τους πάντες. Ναι τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν και λέγονται οραματιστές, Visionaries καλύτερα. Δεν περνιέμαι για έναν από αυτούς αλίμονο, άλλωστε τι έχω καταφέρει έως τώρα; Απλά γουστάρω και καυλώνω όταν ξέρω πως το χαρτί δεν είναι στην πραγματικότητα άσπρο αλλά "φαίνεται" άσπρο, πως το φως των αστεριών που βλέπουμε τη νύχτα δεν είναι real time αλλά είναι χιλιάδων ετών παλιό, πως οι παπάδες φοράνε στριγγάκια κάτω από τα ράσα και γαμάνε αγοράκια στο άγιο όρος. Ναι γουστάρω και καυλώνω όταν ΞΕΡΩ, διότι ακολουθεί το άκρως διφορούμενο quote... Η γνώση είναι δύναμη, μα και η άγνοια ευτυχία, διαλέξτε τη άποψη που σας ταιριάζει καλύτερα-> Απάντηση: δεν υπάρχει!! συνυπάρχουν αρμονικά και τα δύο (Yin & Yang που λέγαμε) όπως επίσης... όποιος βιάζεται σκοντάφτει αλλά το γοργόν και χάριν έχει. Όλα είναι σχετικά, όλα διέπονται από την γαμημένη οπτική γωνία που θα αντιμετωπίσεις την όποια κατάσταση, το μόνο που εύχομαι είναι να είναι η σωστή.

 

Κάπου εδώ αυτό το κείμενο έπρεπε να είχε τελειώσει, αν εξαιρέσουμε τον επίλογο, αλλά νοιώθω κάτι μέσα μου που ενώ θέλει να εκφραστεί και να αποτυπωθεί με λόγια απλά αυτή τη στιγμή είναι αδύνατον, ίσως κάποια άλλη στιγμή απαλλαγμένος από τις 12 ώρες υπηρεσίες και έχοντας κοιμηθεί λίγο παραπάνω και έχοντας ξεφύγει λίγο από την απαίσια φάση που περνάω αυτή τη στιγμή, καταφέρει να βγει και να καταλάβω και εγώ τι στα κομμάτια είναι (είδατε που γράφοντας τις σκέψεις σου βοηθάει τα μάλα;) right... on with the epilogue.

 

Έχω αυτό το Blog όπως έχουν τα μικρά παιδάκια το ημερολόγιο που κρύβουν στο συρτάρι του γραφείου τους, διότι θέλω αυτές οι απόψεις μου να μείνουν σε βάθος χρόνου, να διαβαστούν κάποια στιγμή από άλλους, να ξέρουν τι είναι και τι πιστεύει αυτός ο Δημήτρης (Jim P) Περδίκης. We all hope for the best, but hoping is not good enough, We got to act, act fast, responsible and with knowlege. Through that we can pursue what is that we want to pursue. Δεν είναι ο στόχος που πρέπει να φτάσουμε αυτό που έχει αξία, αλλά η διαδρομή!!

 

PS: Ρε μπας και πάσχω από τίποτα... Εγώ το είπα, εδώ στην ΕΛΙΝ έχει πολλά καταραμένα μεταλλαγμένα ζωύφια (κατσαρίδες με φτερά - WTF???) Time to do the hourly check... Damn I'm so fucking bored.......... 

Σχόλια