Ανέκδοτο


Ήταν ο Μπους ο Μπλερ και ο Καραμανλής σε ένα αεροπλάνο, το οποίο πέφτει σε ένα χωριό του ανατολικού μπλοκ. Οι τρείς πρόεδροι σώζονται και καθώς ανασύρονται από τα συντρίμμια αποφασίζουν να ψάξουν να βρουν ένα τηλέφωνο ώστε να ειδοποιήσουν τους δικούς τους…

Το πρώτο πράγμα που βρίσκουν είναι φυσικά ένας οίκος ανοχής, μπαίνουν λοιπόν μέσα βρίσκουν την τσατσά και της ζητούν να τηλεφωνήσουν.

Πρώτος τηλεφωνεί ο Μπλερ.

-          ΜΙ6 εκεί; Είμαι ο Πρωθυπουργός.

-          Ναι Κύριε πως μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε;

-          Το αεροπλάνο που επέβαινα έπεσε σε ένα χωριό του ανατολικού μπλοκ, παρακαλώ στείλτε βοήθεια.

Τελειώνοντας το τηλεφώνημα ρωτάει την τσατσά το χρωστάει, 250 € απαντά περιχαρής η τσατσά δικαιολογώντας το κόστος ως υπεραστικό τηλεφώνημα.

 

Σειρά του Μπους να τηλεφωνήσει.

- CIA εκεί; Ο πλανητάρχης είμαι.

- Μάλιστα κύριε Μπους, πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

- (λέει τα γνωστά) και συνεχίζει… Πως πάει ο Πόλεμος στο Ιράκ;

- Τα ίδια κύριε Μπους καμία σοβαρή εξέλιξη, μηδαμινές απώλειες των στρατιωτών μας.

- μάλιστα, ευχαριστώ πολύ.

Κλείνοντας ρωτάει και αυτός την τσατσά πόσο χρωστάει, 500 € αποκρίνεται ακόμα πιο ενθουσιώδης. Μα γιατί 500 € εγώ, ρωτάει ο Μπους, Και η τσατσά δικαιολογείται πως και μίλησε περισσότερο αλλά και πως η κλήση ήταν υπερατλαντική.

 

Τέλος σειρά έχει ο Καραμανλής να μιλήσει…

-Πεντάγωνο εκεί; Ο Καραμανλής είμαι, (λέει τα γνωστά)… Πως πάνε τα ομόλογα θα τα αγοράσει η JP Morgan;

- Δεν έχουμε σαφή απάντηση κύριε πρόεδρε ακόμα.

-Μάλιστα, η οικονομία πως πάει γιατί λείπω και μέρες;

-Τα ίδια κύριε.

Ωραία ωραία, φιλήστε μου τα δίδυμα και τη νατασούλα μου.

Έχοντας μιλήσει παραπάνω απ’όλους περίμενε ο Μπους πως ο Καραμανλής θα πλήρωνε κάπου ανάμεσα από αυτόν και τον Μπλερ… Ρωτάει λοιπόν και αυτός, πόσο χρωστάω; 2,5 € κύριε. 2,5!!! Φωνάζει ο Μπους, Γιατί ο Κωστάκης πλήρωσε λιγότερο απ’όλους; Επειδή κύριε η χρέωση από μπουρδέλο σε μπουρδέλο είναι αστική!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου